Η Συλλογή Σωτήρη Φέλιου παρουσιάζει : Εμμανουήλ Μπιτσάκης «Επίμονο Ελάχιστο».
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/Poster_Persistent_Minimum_2018.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/Poster_Persistent_Minimum_2018.jpg)
Επιμέλεια:
Εμμανουήλ Μπιτσάκης
Εμμανουήλ Μπιτσάκης
Φωκίωνος
Νέγρη 16
Νέγρη 16
Διάρκεια:
21/02-01/04/2018
21/02-01/04/2018
Εγκαίνια:
Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018, 8-10 μ.μ.
Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018, 8-10 μ.μ.
Διοργάνωση:
Ίδρυμα «Η άλλη Αρκαδία»
Ίδρυμα «Η άλλη Αρκαδία»
Την
Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 στις 8μ.μ. εγκαινιάζεται στη Φωκίωνος Νέγρη 16 η έκθεση με τίτλο «Επίμονο Ελάχιστο» με έργα του
Εμμανουήλ Μπιτσάκη από τη Συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 στις 8μ.μ. εγκαινιάζεται στη Φωκίωνος Νέγρη 16 η έκθεση με τίτλο «Επίμονο Ελάχιστο» με έργα του
Εμμανουήλ Μπιτσάκη από τη Συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Η
έκθεση περιλαμβάνει πενήντα ζωγραφικά έργα του καλλιτέχνη που ανήκουν στη
Συλλογή και έχουν φιλοτεχνηθεί από το 1998 έως το 2017. Συμπληρωματικά,
εκτίθενται έργα και σχέδια από τα σημειωματάρια του καλλιτέχνη.
έκθεση περιλαμβάνει πενήντα ζωγραφικά έργα του καλλιτέχνη που ανήκουν στη
Συλλογή και έχουν φιλοτεχνηθεί από το 1998 έως το 2017. Συμπληρωματικά,
εκτίθενται έργα και σχέδια από τα σημειωματάρια του καλλιτέχνη.
O
τίτλος της έκθεσης σχεδόν αυτόματα παραπέμπει στη συνέπεια της κατασκευής των
μικρού μεγέθους έργων, περίτεχνων εικόνων «ελάχιστου» φορμά, που όμως
συμπυκνώνουν ένα σύνθετο σύμπαν. Έργα αφηγηματικά αλλά και αφηρημένα που με
δομή σχολιάζουν το παράλογο.
τίτλος της έκθεσης σχεδόν αυτόματα παραπέμπει στη συνέπεια της κατασκευής των
μικρού μεγέθους έργων, περίτεχνων εικόνων «ελάχιστου» φορμά, που όμως
συμπυκνώνουν ένα σύνθετο σύμπαν. Έργα αφηγηματικά αλλά και αφηρημένα που με
δομή σχολιάζουν το παράλογο.
Το
«ελάχιστο» ως αντικείμενο που βλέπει κανείς με οριακή ευκολία, είναι
ταυτοχρόνως επαρκώς «μεγάλο» για να χωρέσει μια θεατρική παράσταση με πλούσιο
σκηνικό και καστ όπου οι πρωταγωνιστές ηθοποιοί χειρίζονται μια μεγάλη γκάμα
υποκριτικής, από την άμεμπτη κλασική ερμηνεία ως την αφύσικη εξάρθρωση του
σώματος και την τρομακτική αλλοίωση της φωνής.
«ελάχιστο» ως αντικείμενο που βλέπει κανείς με οριακή ευκολία, είναι
ταυτοχρόνως επαρκώς «μεγάλο» για να χωρέσει μια θεατρική παράσταση με πλούσιο
σκηνικό και καστ όπου οι πρωταγωνιστές ηθοποιοί χειρίζονται μια μεγάλη γκάμα
υποκριτικής, από την άμεμπτη κλασική ερμηνεία ως την αφύσικη εξάρθρωση του
σώματος και την τρομακτική αλλοίωση της φωνής.
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/CENTAUR.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/CROCODILE.jpg)
Την
έκθεση συνοδεύει εικονογραφημένη δίγλωσση έκδοση καταλόγου σε ελληνικά και
αγγλικά.
έκθεση συνοδεύει εικονογραφημένη δίγλωσση έκδοση καταλόγου σε ελληνικά και
αγγλικά.
Είσοδος
ελεύθερη
ελεύθερη
Ώρες
λειτουργίας:
λειτουργίας:
Τετάρτη-Παρασκευή:
6-9 μ.μ.
6-9 μ.μ.
Σάββατο:
12-8 μ.μ.
12-8 μ.μ.
Κυριακή:
12-3 μ.μ.
12-3 μ.μ.
Κλειστά:
Κυριακή 25.03.2018
Κυριακή 25.03.2018
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/MOROSINI.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/THE_PRINCE.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2018/02/VIVALDI.jpg)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Κεραμικής Μονοπάτια» στη γκαλερί Luminous Eye.
Ελένη Θεοφυλάκτου Relocation: Μικρές περιστροφικές μετακινήσεις κατόπιν αγωγής για την άγνοια
Η genesis gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Κόνιαρη «Γιατί κλαις, μαμά;».
Αναφορά στον Hayao Miyazaki. Ατομική έκθεση της Ράνιας Χατζοπούλου στον Φωταγωγό.
«Η ΤΕΧΝΗ ως ΒΙΩΜΑ: Εξερευνώντας τις ΙΣΤΟΡΙΕΣ πίσω από τα ΕΡΓΑ». Ομαδική έκθεση στη γκαλερί ArteVisio...
“Wandering in Athens” έκθεση φωτογραφίας του Πάνου Ζουλάκη στο «σχεδία home»