Ομαδική εικαστική έκθεση “ΑN ELEPHANΤ IN THE ROOM” στο Chelsea College of arts του Λονδίνου.
Εγκαίνια : 15 Φεβρουαρίου 2018, 17:00
MAFA Gallery, Chelsea College of arts
Ειρήνη Πουλιάση |
Ειρήνη Πουλιάση, Gardenia White, Wei – Chung Lu, Yi – Chung Huang
Επιμέλεια έκθεσης: Sotheby’s: Angela Kim & Sam Roknivand
Η
έκθεση “ An Elephant In The Room ”
παρουσιάζει τα έργα τεσσάρων καλλιτεχνών που ερευνούν τους σύγχρονους
προβληματισμούς του φόβου, πολέμου, θανάτου και ελευθερίας μέσα από ένα
προσωπικό πρίσμα προβάλλοντας την μοντέρνα αλήθεια της απευαισθητοποίησης. Ο
τίτλος της έκθεσης αναφέρεται στο αγγλικό μεταφορικό ιδίωμα για ένα προφανές
πρόβλημα που όλοι αποφεύγουν να συζητήσουν ή να σκεφτούν.
έκθεση “ An Elephant In The Room ”
παρουσιάζει τα έργα τεσσάρων καλλιτεχνών που ερευνούν τους σύγχρονους
προβληματισμούς του φόβου, πολέμου, θανάτου και ελευθερίας μέσα από ένα
προσωπικό πρίσμα προβάλλοντας την μοντέρνα αλήθεια της απευαισθητοποίησης. Ο
τίτλος της έκθεσης αναφέρεται στο αγγλικό μεταφορικό ιδίωμα για ένα προφανές
πρόβλημα που όλοι αποφεύγουν να συζητήσουν ή να σκεφτούν.
Η
αφαιρετική εγκατάσταση της Ειρήνης
Πουλιάση, “ The Deathnaut’s trail ”
μας δίνει μια κριτική οπτική με αναφορές την Abject art και μας παρουσιάζει την ανθρώπινη ύλη ως ένα
σύμβολο υπαρξιακής τρωτότητας του «είναι» και της αισθητικής εξέλιξη της
ανθρώπινης μορφής στη μεταθανάτια κατάσταση. Για εκείνη, «Ο ελέφαντας στο
δωμάτιο», αυτό που όλοι αποφεύγουν, είναι η διανοητική κατάσταση που σε κάνει
να αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου ως αθάνατο. Ομοίως, το έργο της Gardenia White, ασχολείται με ζητήματα
της βίας και τα επακόλουθα των πολέμων. Μέσω του έργου της θέτει ερωτήματα όπως
κατά πόσο το έργο τέχνης μπορεί να απεικονίσει τον αντίκτυπο του πολέμου, την
αδικία και τον ανθρώπινο πόνο που προκαλεί. Εξετάζει την εισβολή του πολέμου
στο Ιράκ και τον αντίκτυπό του μέσα από την υλικότητα της δουλειά της,
χρησιμοποιώντας υλικά όπως η σκουριά, ο χαλκός και η σκόνη σιδήρου.
αφαιρετική εγκατάσταση της Ειρήνης
Πουλιάση, “ The Deathnaut’s trail ”
μας δίνει μια κριτική οπτική με αναφορές την Abject art και μας παρουσιάζει την ανθρώπινη ύλη ως ένα
σύμβολο υπαρξιακής τρωτότητας του «είναι» και της αισθητικής εξέλιξη της
ανθρώπινης μορφής στη μεταθανάτια κατάσταση. Για εκείνη, «Ο ελέφαντας στο
δωμάτιο», αυτό που όλοι αποφεύγουν, είναι η διανοητική κατάσταση που σε κάνει
να αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου ως αθάνατο. Ομοίως, το έργο της Gardenia White, ασχολείται με ζητήματα
της βίας και τα επακόλουθα των πολέμων. Μέσω του έργου της θέτει ερωτήματα όπως
κατά πόσο το έργο τέχνης μπορεί να απεικονίσει τον αντίκτυπο του πολέμου, την
αδικία και τον ανθρώπινο πόνο που προκαλεί. Εξετάζει την εισβολή του πολέμου
στο Ιράκ και τον αντίκτυπό του μέσα από την υλικότητα της δουλειά της,
χρησιμοποιώντας υλικά όπως η σκουριά, ο χαλκός και η σκόνη σιδήρου.
Wei – Chung Lu |
Σε
αντίθεση, η Wei – Chung Lu ερμηνεύει
τον τίτλο με έναν πιο άμεσο τρόπο και μας παρουσιάζει τον αμφιλεγόμενο «ελέφαντα» δείχνοντας ότι η κοινωνία δεν πρέπει να
καλύπτει τα ευαίσθητα ή αμφιλεγόμενα θέματα εκφράζοντας τα με σκοτεινό και
διεστραμμένο τρόπο. Επιπλέον, το έργο του Yi
– Chung Huang “Disappearing Border” μας παρουσιάζει έναν παγκόσμιο χάρτη
έχοντας δημιουργήσει σύνορα γύρω από
χώρες, όπως το Κοσσυφοπέδιο, την Αμπχαζία, τη Σομαλιλάνδη και την Ταϊβάν. Μέσα
από ένα διαδραστικό έργο καλεί τους θεατές να επισημάνουν τις χώρες που
νομίζουν ότι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να είναι ανεξάρτητες εκφράζοντας
τον πολιτικό ρεαλισμό στη διεθνή κοινωνία.
αντίθεση, η Wei – Chung Lu ερμηνεύει
τον τίτλο με έναν πιο άμεσο τρόπο και μας παρουσιάζει τον αμφιλεγόμενο «ελέφαντα» δείχνοντας ότι η κοινωνία δεν πρέπει να
καλύπτει τα ευαίσθητα ή αμφιλεγόμενα θέματα εκφράζοντας τα με σκοτεινό και
διεστραμμένο τρόπο. Επιπλέον, το έργο του Yi
– Chung Huang “Disappearing Border” μας παρουσιάζει έναν παγκόσμιο χάρτη
έχοντας δημιουργήσει σύνορα γύρω από
χώρες, όπως το Κοσσυφοπέδιο, την Αμπχαζία, τη Σομαλιλάνδη και την Ταϊβάν. Μέσα
από ένα διαδραστικό έργο καλεί τους θεατές να επισημάνουν τις χώρες που
νομίζουν ότι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να είναι ανεξάρτητες εκφράζοντας
τον πολιτικό ρεαλισμό στη διεθνή κοινωνία.
Η
έκθεση “ An Elephant in the room ” απευθύνεται στην προσπάθειά μας να
αντιμετωπίσουμε τις συγκρούσεις στον σύγχρονο κόσμο. Μια έκθεση που σκοπεύει να
δημιουργήσει το ενδιαφέρον και τον προβληματισμό στο τι μας κάνει ανθρώπους.
έκθεση “ An Elephant in the room ” απευθύνεται στην προσπάθειά μας να
αντιμετωπίσουμε τις συγκρούσεις στον σύγχρονο κόσμο. Μια έκθεση που σκοπεύει να
δημιουργήσει το ενδιαφέρον και τον προβληματισμό στο τι μας κάνει ανθρώπους.
Yi – Chung Huang |
Διάρκεια
έκθεσης: 15 – 17 Φεβρουαρίου
2018
έκθεσης: 15 – 17 Φεβρουαρίου
2018
Ωράριο:
Πεμ. 15/2. 17:00-21:00, Παρ. 16/2, 9:00-21:00, Σαβ.17/2, 10:00-17:00
Πεμ. 15/2. 17:00-21:00, Παρ. 16/2, 9:00-21:00, Σαβ.17/2, 10:00-17:00
16 John Islip St,
Westminster, London
SW1P 4JU
UK
Τηλ.
Επικοινωνίας: 0044 07 505 472586
Επικοινωνίας: 0044 07 505 472586
Σχεδιασμος
αφίσας : Γιάννης Βγόντζας
αφίσας : Γιάννης Βγόντζας
Gardenia White |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Τρωάδες: Πάλη στα Ερείπια». Ομαδική έκθεση κόμικς στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
«Κεραμικής Μονοπάτια» στη γκαλερί Luminous Eye.
Ελένη Θεοφυλάκτου Relocation: Μικρές περιστροφικές μετακινήσεις κατόπιν αγωγής για την άγνοια
Η genesis gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Κόνιαρη «Γιατί κλαις, μαμά;».
Αναφορά στον Hayao Miyazaki. Ατομική έκθεση της Ράνιας Χατζοπούλου στον Φωταγωγό.
«Η ΤΕΧΝΗ ως ΒΙΩΜΑ: Εξερευνώντας τις ΙΣΤΟΡΙΕΣ πίσω από τα ΕΡΓΑ». Ομαδική έκθεση στη γκαλερί ArteVisio...