ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΙΑΝΟΥ : «ΠΕΝΤΕ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ», εγκαίνια έκθεσης στον Φωταγωγὀ.
CHRISTOS HADJISTYLIANOU “FIVE MISINTEPPRETATIONS”
Εγκαίνια
τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018
τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018
Στις 15 Μαΐου 1886 πεθαίνει η Έμιλυ Ντίκινσον.
Η αδερφή της, Λαβίνια, βρίσκει τις επόμενες μέρες στο δωμάτιό της πάνω από
χίλια ποιήματα, τα περισσότερα καθαρογραμμένα σε αυτοσχέδια τετράδια ή στο πίσω
μέρος φακέλων και επιστολών. Βάζει σαν στόχο να τα εκδώσει. Οι πρώτες
προσπάθειες έκδοσης «παρερμηνεύουν» το έργο της Ντίκινσον, θέλοντας να
επιβάλουν στα ποιήματα τις φόρμες και τις νόρμες της εποχής τους.
Η αδερφή της, Λαβίνια, βρίσκει τις επόμενες μέρες στο δωμάτιό της πάνω από
χίλια ποιήματα, τα περισσότερα καθαρογραμμένα σε αυτοσχέδια τετράδια ή στο πίσω
μέρος φακέλων και επιστολών. Βάζει σαν στόχο να τα εκδώσει. Οι πρώτες
προσπάθειες έκδοσης «παρερμηνεύουν» το έργο της Ντίκινσον, θέλοντας να
επιβάλουν στα ποιήματα τις φόρμες και τις νόρμες της εποχής τους.
Ο Χρίστος Χατζηστυλιανού βρίσκει ενδιαφέρον
σε αυτή τη λεπτομέρεια της
«παρερμηνείας» και, με αφετηρία αυτό το ερέθισμα, ξεκινάει να το διερευνήσει
οπτικά. Παρουσιάζει τις δικές του «παρερμηνείες», αποδίδοντας το πρόσωπο της Έμιλυ Ντίκινσον σε πέντε μεταξοτυπίες με
αρχική έμπνευση τη μοναδική σωζόμενη δαγκεροτυπία της. Πέντε ψηφιακά
επεξεργασμένα πορτρέτα πέντε εκδοχές της εύθραυστης εικόνας της.
σε αυτή τη λεπτομέρεια της
«παρερμηνείας» και, με αφετηρία αυτό το ερέθισμα, ξεκινάει να το διερευνήσει
οπτικά. Παρουσιάζει τις δικές του «παρερμηνείες», αποδίδοντας το πρόσωπο της Έμιλυ Ντίκινσον σε πέντε μεταξοτυπίες με
αρχική έμπνευση τη μοναδική σωζόμενη δαγκεροτυπία της. Πέντε ψηφιακά
επεξεργασμένα πορτρέτα πέντε εκδοχές της εύθραυστης εικόνας της.
Κατασκευάζει
ένα artist book με τα 1775 σωζόμενα
ποιήματά της
χρησιμοποιώντας χαρτί και plexiglas. ‘Όπως η ποιήτρια χρησιμοποιούσε επιστολές και
τετράδια για να γράψει τα ποιήματά της, έτσι και ο Χατζηστυλιανού τυπώνει 25 αριθμημένους καταλόγους σε
συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και τους ράβει στο χέρι με λευκή βαμβακερή κλωστή, σαν αυτή με την
οποία υφαίνονταν τα φορέματά της. Η νοητή κλωστή που δένει χρονικά τις δύο
δουλειές.
ένα artist book με τα 1775 σωζόμενα
ποιήματά της
χρησιμοποιώντας χαρτί και plexiglas. ‘Όπως η ποιήτρια χρησιμοποιούσε επιστολές και
τετράδια για να γράψει τα ποιήματά της, έτσι και ο Χατζηστυλιανού τυπώνει 25 αριθμημένους καταλόγους σε
συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και τους ράβει στο χέρι με λευκή βαμβακερή κλωστή, σαν αυτή με την
οποία υφαίνονταν τα φορέματά της. Η νοητή κλωστή που δένει χρονικά τις δύο
δουλειές.
Μια έκθεση τυπωμένης ευαισθησίας που
φιλοξενείται στον «Φωταγωγό» από Δευτέρα
22 Ιανουαρίου έως την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018.
φιλοξενείται στον «Φωταγωγό» από Δευτέρα
22 Ιανουαρίου έως την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018.
Ο Χρίστος Χατζηστυλιανού γεννήθηκε στη
Λευκωσία το 1981 και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Λευκωσία το 1981 και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Σπούδασε σκηνοθεσία και μοντάζ στο ΙΕΚ Ακμή
και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως: μεταξοτυπία στο ArtsLab,
Ιαπωνική ξυλογραφία με τους Κύπριους Χαράκτες, Art Publications from Start
to Finish στο Node
Center for Curatorial Studies (online),
Western Civilization: Ancient
and Medieval Europe
στο Arizona State University(online).Στην
πρακτική του χρησιμοποιεί φωτογραφία, μεταξοτυπία, video βιβλία και
κατασκευές.
και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως: μεταξοτυπία στο ArtsLab,
Ιαπωνική ξυλογραφία με τους Κύπριους Χαράκτες, Art Publications from Start
to Finish στο Node
Center for Curatorial Studies (online),
Western Civilization: Ancient
and Medieval Europe
στο Arizona State University(online).Στην
πρακτική του χρησιμοποιεί φωτογραφία, μεταξοτυπία, video βιβλία και
κατασκευές.
Από το 2003 ζει μόνιμα στην Λευκωσία
2017:
Ανατύπωση: Έκθεση Χαρακτικής – ομαδική έκθεση σε επιμέλεια Μαρίνας
Χριστοδουλίδου στο Μουσείο Τεχνών Λουκίας & Μιχαλάκη Ζαμπέλα, στη Λευκωσία
Ανατύπωση: Έκθεση Χαρακτικής – ομαδική έκθεση σε επιμέλεια Μαρίνας
Χριστοδουλίδου στο Μουσείο Τεχνών Λουκίας & Μιχαλάκη Ζαμπέλα, στη Λευκωσία
2017-2018:
Keep It Simple – instagram residency στο Scale Appropriate
Keep It Simple – instagram residency στο Scale Appropriate
2017: Και τι μ’ αυτό – Έργα με ή χωρίς
προηγούμενο – ομαδική έκθεση στην isnotgallery, στη Λευκωσία
προηγούμενο – ομαδική έκθεση στην isnotgallery, στη Λευκωσία
2017: Small Treasures:
chapter 1 – ομαδική έκθεση σε επιμέλεια Κατερίνας
Νεοφυτίδου στο Ε.ΚΑ.ΤΕ, στη Λευκωσία
chapter 1 – ομαδική έκθεση σε επιμέλεια Κατερίνας
Νεοφυτίδου στο Ε.ΚΑ.ΤΕ, στη Λευκωσία
2017: Σχεδιασμός καταλόγου και συνδιοργάνωση
της ομαδικής έκθεσης μεταξοτυπίας Squeegee Riders
2 με την Έφη Σαββίδου στο ArtsLab
της ομαδικής έκθεσης μεταξοτυπίας Squeegee Riders
2 με την Έφη Σαββίδου στο ArtsLab
2016: Squeegee Riders
– ομαδική έκθεση μεταξοτυπίας σε επιμέλεια Άλκη Χατζηανδρέου και Έφης Σαββίδου
στο Φυτώριο Εικαστικής Καλλιέργειας, στη Λευκωσία
– ομαδική έκθεση μεταξοτυπίας σε επιμέλεια Άλκη Χατζηανδρέου και Έφης Σαββίδου
στο Φυτώριο Εικαστικής Καλλιέργειας, στη Λευκωσία
2016: Phototellers – ατομική έκθεση φωτογραφίας
στην Αίθουσα Τέχνης Φωταγωγός συνοδευόμενη από κείμενα της Αλέκας Κατσέλη, στην
Αθήνα
στην Αίθουσα Τέχνης Φωταγωγός συνοδευόμενη από κείμενα της Αλέκας Κατσέλη, στην
Αθήνα
2014:
Food stylist για το εξώφυλλο του “Note-by-Note Cooking: The Future of Food” του
Hervé This για το Columbia University Press
Food stylist για το εξώφυλλο του “Note-by-Note Cooking: The Future of Food” του
Hervé This για το Columbia University Press
2013: Δημιουργία του blog “phototellers”
με την Αλέκα Κατσέλη
με την Αλέκα Κατσέλη
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟ ΡΟΔΑΚΙΟ – ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΗΣ ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 59Β ΚΑΙ ΛΙΜΠΟΝΑ [ ΕΝΤΟΣ ΣΤΟΑΣ
ΚΟΥΡΤΑΚΗ ]
ΚΟΥΡΤΑΚΗ ]
Τηλ.
210 3839355
210 3839355
e-mail
: infotorodakio@gmail.com – rodakio@otenet.gr
: infotorodakio@gmail.com – rodakio@otenet.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο "The Language Of Butoh Dance"
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
K. ή ο συλλογικός τρόμος του ατομικού. Ομαδική έκθεση από τη συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
Δημήτρης Χαλάτσης «Συγχύσεις». Ατομική έκθεση στο Potential Project.