Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΥΓΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ.
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/1.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/1.jpg)
ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ
Μιχάλη Κευγά
«Ανθρώπινες Μορφές»
2 – 17 Νοεμβρίου 2015, Δημοτική Πινακοθήκη
Πειραιά
Πειραιά
Επιμέλεια Έκθεσης:
Σωκράτης
Λούπας
Σωκράτης
Λούπας
Ο Μιχάλης Κευγάς γεννήθηκε το 1943 στην
Καλλιθέα Αττικής, από Μικρασιάτες πρόσφυγες γονείς. Τα πρώτα του βήματα αλλά και
μαθήματα σε σχέση με την Τέχνη τα έλαβε μέσα στην οικογενειακή επιχείρηση επιπλοποιίας
που διατηρούσε ο πατέρας του.
Καλλιθέα Αττικής, από Μικρασιάτες πρόσφυγες γονείς. Τα πρώτα του βήματα αλλά και
μαθήματα σε σχέση με την Τέχνη τα έλαβε μέσα στην οικογενειακή επιχείρηση επιπλοποιίας
που διατηρούσε ο πατέρας του.
Φοίτησε στο τμήμα Σχεδιαστών της Διπλαρείου
Σχολής και αργότερα ( 1968 – 1971 ) σπούδασε διακόσμηση στο Αθηναϊκό Τεχνολογικό
Ινστιτούτο ( Σχολή Δοξιάδη ). Είναι μέλος του Ε.Ε.Τ.Ε.. Έργα του έχουν
δημοσιευθεί στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, σε σχολικά βιβλία και υπάρχουν σε
δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές, αλλά και σε Δημόσιους χώρους.
Σχολής και αργότερα ( 1968 – 1971 ) σπούδασε διακόσμηση στο Αθηναϊκό Τεχνολογικό
Ινστιτούτο ( Σχολή Δοξιάδη ). Είναι μέλος του Ε.Ε.Τ.Ε.. Έργα του έχουν
δημοσιευθεί στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, σε σχολικά βιβλία και υπάρχουν σε
δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές, αλλά και σε Δημόσιους χώρους.
Η Γλυπτική του Μιχάλη Κευγά διακρίνεται από
την έντονη ενασχόληση με τα υλικά ( πέτρα, ξύλο, χαλκός, ορείχαλκος ), όπως επίσης
και με τα πρόσωπα, ως εκφραστικά μέσα. Τα συναισθήματα που εκπορεύονται από τις
εναλλαγές των εκφράσεων και των καταστάσεων που βιώνουν τα υποκείμενα είναι
βασικό χαρακτηριστικό της Γλυπτικής του. Δεν αντιγράφει, δε «ξεσηκώνει», δεν
αναπαράγει. Δημιουργεί πάνω σε αυτό που του δίνει η Φύση αυτούσιο, βλέποντας το
μέσα από μια άλλη οπτική, αυτή των δικών του ματιών και της δικής του αντίληψης
και φαντασίας.
την έντονη ενασχόληση με τα υλικά ( πέτρα, ξύλο, χαλκός, ορείχαλκος ), όπως επίσης
και με τα πρόσωπα, ως εκφραστικά μέσα. Τα συναισθήματα που εκπορεύονται από τις
εναλλαγές των εκφράσεων και των καταστάσεων που βιώνουν τα υποκείμενα είναι
βασικό χαρακτηριστικό της Γλυπτικής του. Δεν αντιγράφει, δε «ξεσηκώνει», δεν
αναπαράγει. Δημιουργεί πάνω σε αυτό που του δίνει η Φύση αυτούσιο, βλέποντας το
μέσα από μια άλλη οπτική, αυτή των δικών του ματιών και της δικής του αντίληψης
και φαντασίας.
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/2.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/3.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/4.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/5.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/6.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/7.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/8.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/9.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/10.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/11.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/12.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/13.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/14.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/15.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/16.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/17.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/18.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/19.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/20.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/21.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/22.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/23.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/25.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/26.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/27.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/28.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/29.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/30.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/31.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/32.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/33.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/34.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/35.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/36.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/37.jpg)
![](https://itsonlyarts.com/wp-content/uploads/2015/11/241.jpg)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ελένη Θεοφυλάκτου Relocation: Μικρές περιστροφικές μετακινήσεις κατόπιν αγωγής για την άγνοια
«Η ΤΕΧΝΗ ως ΒΙΩΜΑ: Εξερευνώντας τις ΙΣΤΟΡΙΕΣ πίσω από τα ΕΡΓΑ». Ομαδική έκθεση στη γκαλερί ArteVisio...
Wow Pow! Bam! Κόμικ και Ζωγραφική. Μια συνάντηση στα τέλη του 20ου Αιώνα. Ομαδική έκθεση στη Γκαλερί...
Nikos Stathopoulos «Στο Πέραμα δεν ακούγεται σφυριά» ( Installation στη Galerie Pont )
Αντώνης Στάβερης «ενδιάμεσα». Ατομική έκθεση ζωγραφικής στη γκαλερί «Σκουφά».
«Οἴκαδε. Το ταξίδι της επιστροφής». Ομαδική έκθεση από την Estudio Gallery.