«ΘΕΡΟΣ»: Ομαδική εικαστική έκθεση στην Arte Visione.
Εγκαίνια : Τρίτη, 5 Ιουνίου 2018 στις 8 μ.μ.
Διάρκεια : Έως και τις 28 Ιουνίου 2018
Λίγο προτού ολοκληρωθεί η πρώτη περίοδος
λειτουργίας της, η Arte Visione, ο
νέος εκθεσιακός χώρος που δημιουργήθηκε στην αρχή του 2018 από τον Νίκο Χιωτίνη
στην πλατεία Κολιάτσου και αγκαλιάστηκε τόσο από τους κατοίκους της περιοχής
όσο και από το ευρύτερο αθηναϊκό φιλότεχνο κοινό, συνεχίζοντας το άνοιγμά του
σε νέους εικαστικούς, διοργανώνει την ομαδική έκθεση «ΘΕΡΟΣ» σε επιμέλεια της Ίριδας Κρητικού.
λειτουργίας της, η Arte Visione, ο
νέος εκθεσιακός χώρος που δημιουργήθηκε στην αρχή του 2018 από τον Νίκο Χιωτίνη
στην πλατεία Κολιάτσου και αγκαλιάστηκε τόσο από τους κατοίκους της περιοχής
όσο και από το ευρύτερο αθηναϊκό φιλότεχνο κοινό, συνεχίζοντας το άνοιγμά του
σε νέους εικαστικούς, διοργανώνει την ομαδική έκθεση «ΘΕΡΟΣ» σε επιμέλεια της Ίριδας Κρητικού.
Στην έκθεση συμμετέχουν οι Δημήτρης Καρυστινός,
Μάντυ Κατεμίδου, Λίλα Μαδούρου, Νίκος Νέσκες, Νίκος Χιωτίνης και Πένυ
Χονδρογιάννη, παρουσιάζοντας έξι αυτοτελείς ενότητες έργων τους.
Μάντυ Κατεμίδου, Λίλα Μαδούρου, Νίκος Νέσκες, Νίκος Χιωτίνης και Πένυ
Χονδρογιάννη, παρουσιάζοντας έξι αυτοτελείς ενότητες έργων τους.
«Οι θερινές τοπιογραφίες του Δημήτρη
Καρυστινού, ελαιώνες και σταροχώραφα, κινούμενα δεξιοτεχνικά ανάμεσα στον
ρεαλισμό και την αφαίρεση και επιλέγοντας έναν θερμό και χωρίς εμφατικές
εξάρσεις χρωστήρα, εδραιώνουν τις ρευστές αλλά αναγνωρίσιμες συντεταγμένες ενός
ευαίσθητου ελληνικού χωροχρόνου όπου το παρόν εγκαλεί τη μνήμη και ζητούμενο
παραμένει η ζωγραφική διαδικασία της υπαίθριας αποτύπωσης».
Καρυστινού, ελαιώνες και σταροχώραφα, κινούμενα δεξιοτεχνικά ανάμεσα στον
ρεαλισμό και την αφαίρεση και επιλέγοντας έναν θερμό και χωρίς εμφατικές
εξάρσεις χρωστήρα, εδραιώνουν τις ρευστές αλλά αναγνωρίσιμες συντεταγμένες ενός
ευαίσθητου ελληνικού χωροχρόνου όπου το παρόν εγκαλεί τη μνήμη και ζητούμενο
παραμένει η ζωγραφική διαδικασία της υπαίθριας αποτύπωσης».
«Η ονειρική παλέτα της Μάντυς Κατεμίδου,
επιλέγοντας τις πολυσχιδείς αποχρώσεις του μπλε και τη δεξιοτεχνική χρήση της
διαφάνειας, οδηγεί τον θεατή σε μυστικούς θαλάσσιους κόσμους και μαγικούς
έμβιους βυθούς που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και την ανεξερεύνητη μυθική
ώρα».
επιλέγοντας τις πολυσχιδείς αποχρώσεις του μπλε και τη δεξιοτεχνική χρήση της
διαφάνειας, οδηγεί τον θεατή σε μυστικούς θαλάσσιους κόσμους και μαγικούς
έμβιους βυθούς που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και την ανεξερεύνητη μυθική
ώρα».
«Άλλοτε αναμετρούμενη με το πυκνό και υγρό
βάθος του τοπίου και άλλοτε εστιάζοντας σε οργανικές φόρμες καρπών και
ανθισμένα θερινά σύμβολα, η Λίλα Μαδούρου μας συστήνεται μέσω της σπάνιας
ποιότητας του χρωστήρα της και της ικανότητάς της να πλάθει όγκους ρευστούς,
αισθαντικούς και παλλόμενους».
βάθος του τοπίου και άλλοτε εστιάζοντας σε οργανικές φόρμες καρπών και
ανθισμένα θερινά σύμβολα, η Λίλα Μαδούρου μας συστήνεται μέσω της σπάνιας
ποιότητας του χρωστήρα της και της ικανότητάς της να πλάθει όγκους ρευστούς,
αισθαντικούς και παλλόμενους».
Σε συνέχεια της πρόσφατης πρώτης ατομικής του
έκθεσης, ο Νίκος Νέσκες απολαμβάνει την εξερεύνηση της θερινής ώρας και των
μικρών αυτοβιογραφικών της στιγμών όπου εγγράφονται οι ανθρώπινες συναντήσεις,
προτείνοντας συναρπαστικές οδούς θέασης μέσω της εξπρεσιονιστικής γραφής και
της πρωτογενούς απόδοσης της θεματικής που κάθε φορά επιλέγει.
έκθεσης, ο Νίκος Νέσκες απολαμβάνει την εξερεύνηση της θερινής ώρας και των
μικρών αυτοβιογραφικών της στιγμών όπου εγγράφονται οι ανθρώπινες συναντήσεις,
προτείνοντας συναρπαστικές οδούς θέασης μέσω της εξπρεσιονιστικής γραφής και
της πρωτογενούς απόδοσης της θεματικής που κάθε φορά επιλέγει.
«Ανήσυχος ταξιδιώτης του κόσμου,
επεξεργαζόμενος άλλοτε το αστικό τοπίο κι άλλοτε ιχνηλατώντας από ψηλά την
ελλειπτική κάτοψη μιας κρυφής λευκής παραλίας του Αιγαίου, ο Νίκος Χιωτίνης
απολαμβάνει τη ζωγραφική πράξη επιστρατεύοντας διαφορετικές γραφές και
επανερμηνεύοντας τη θερινή καθημερινότητα μέσω της αυθόρμητης και ευαίσθητης
αφήγησης που τον χαρακτηρίζει».
επεξεργαζόμενος άλλοτε το αστικό τοπίο κι άλλοτε ιχνηλατώντας από ψηλά την
ελλειπτική κάτοψη μιας κρυφής λευκής παραλίας του Αιγαίου, ο Νίκος Χιωτίνης
απολαμβάνει τη ζωγραφική πράξη επιστρατεύοντας διαφορετικές γραφές και
επανερμηνεύοντας τη θερινή καθημερινότητα μέσω της αυθόρμητης και ευαίσθητης
αφήγησης που τον χαρακτηρίζει».
«Ολοκληρώνοντας με το βλέμμα και το έργο της
το εικονολόγιο του Θέρους, η Πένυ Χονδρογιάννη οριοθετεί κατά κύριο λόγο το
συναισθηματικό κλίμα και την εσωτερική μνήμη της εποχής: ερωτικές συνευρέσεις
και νυχτερινές συνθέσεις με λευκά άνθη και λάμψη στιλπνή, αναπτύσσονται εντός
ενός ζωγραφικού περιβάλλοντος ψιθυριστικού και έμπλεου μιας εύθραυστης
ανθρωπότητας».
το εικονολόγιο του Θέρους, η Πένυ Χονδρογιάννη οριοθετεί κατά κύριο λόγο το
συναισθηματικό κλίμα και την εσωτερική μνήμη της εποχής: ερωτικές συνευρέσεις
και νυχτερινές συνθέσεις με λευκά άνθη και λάμψη στιλπνή, αναπτύσσονται εντός
ενός ζωγραφικού περιβάλλοντος ψιθυριστικού και έμπλεου μιας εύθραυστης
ανθρωπότητας».
Επιμέλεια :
Ίρις Κρητικού
Ίρις Κρητικού
Εγκαίνια : Τρίτη, 5 Ιουνίου 2018 στις 8
μ.μ.
μ.μ.
Διάρκεια : Έως και τις 28 Ιουνίου 2018
ArteVisione
Πηλίου
5, 11255 Αθήνα
5, 11255 Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«My Pietà». Ομαδική έκθεση από την αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος.
Υλικότητες και Βλέμματα. Ομαδική έκθεση από το Potential Project.
Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης «Δημοκρατία και Συγκρούσεις / Democracy and Conflicts»
Νίκος Μπασιάς «Φλογισμένα Τάματα, Μνήμης και Θυσίας».
Pino Pandolfini “FLORA EFFIMERA”. Ατομική έκθεση χαρακτικής στον χώρο τέχνης ETCH INK.
Sleep with angels. Ομαδική έκθεση σύγχρονης Τέχνης.