«Ανα-πλάσεις» : Η κεραμίστρια Μάρω Κερασιώτη στον Εικαστικό Κύκλο Sianti έως και τις 10 Φεβρουαρίου 2018.
Η νέα δουλειά της Μάρως Κερασιώτη, έχει τίτλο
«ανα-πλάσεις» και παρουσιάζεται στον Εικαστικό Κύκλο Sianti σε μια ατομική έκθεση
η οποία θα διαρκέσει έως και τις 10 Φεβρουαρίου. Τα εγκαίνια της έκθεσης
πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου, προσελκύοντας πλήθος φιλότεχνων,
εικαστικών καλλιτεχνών, συλλεκτών.
«ανα-πλάσεις» και παρουσιάζεται στον Εικαστικό Κύκλο Sianti σε μια ατομική έκθεση
η οποία θα διαρκέσει έως και τις 10 Φεβρουαρίου. Τα εγκαίνια της έκθεσης
πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου, προσελκύοντας πλήθος φιλότεχνων,
εικαστικών καλλιτεχνών, συλλεκτών.
Πριν από εξήντα χρόνια, όπως λέει η ίδια,
όρισε τον πηλό παντοτινό της σύντροφο, σε μια σχέση που αποδείχθηκε η πιο
μακροχρόνια της ζωής της. Ο λόγος για την Μάρω Κερασιώτη, η οποία αναφερόμενη
στην πορεία της σημειώνει: «Οι διάφορες περίοδοι της δουλειάς μου είχαν
αναφορές στη μυθολογία, την Ελληνική και την προσωπική, στη φύση και την
κακοποίηση της αλλά και στον άνθρωπο, και τη μοναξιά του ειδωμένα μέσα από
τεχνικές και υλικά που κάθε φορά μπορούσαν να εκφράσουν το όραμά μου».
όρισε τον πηλό παντοτινό της σύντροφο, σε μια σχέση που αποδείχθηκε η πιο
μακροχρόνια της ζωής της. Ο λόγος για την Μάρω Κερασιώτη, η οποία αναφερόμενη
στην πορεία της σημειώνει: «Οι διάφορες περίοδοι της δουλειάς μου είχαν
αναφορές στη μυθολογία, την Ελληνική και την προσωπική, στη φύση και την
κακοποίηση της αλλά και στον άνθρωπο, και τη μοναξιά του ειδωμένα μέσα από
τεχνικές και υλικά που κάθε φορά μπορούσαν να εκφράσουν το όραμά μου».
Αφορμή για το νέο δημιουργικό βήμα της Μάρως
Κερασιώτη αποτέλεσαν δύο κόκαλα και η ίδια τονίζει: «Για την τωρινή μου
δουλειά, τις «ανα-πλάσεις», αφορμή στάθηκε ένα μικρό κόκαλο που βρέθηκε στα
χέρια μου μετά από Πασχαλινό φαγοπότι και ύστερα από προσεκτική παρατήρηση
κέρδισε το θαυμασμό μου.
Κερασιώτη αποτέλεσαν δύο κόκαλα και η ίδια τονίζει: «Για την τωρινή μου
δουλειά, τις «ανα-πλάσεις», αφορμή στάθηκε ένα μικρό κόκαλο που βρέθηκε στα
χέρια μου μετά από Πασχαλινό φαγοπότι και ύστερα από προσεκτική παρατήρηση
κέρδισε το θαυμασμό μου.
Λίγους μήνες αργότερα κατά τη διάρκεια μιας
χειμωνιάτικης βόλτας στην παραλία του Μαραθώνα όταν βρήκα ένα δεύτερο
θαλασσοφαγωμένο αυτή τη φορά, και μεγαλύτερο κόκαλο, μπήκα στον πειρασμό να το
κοιτάξω με άλλο μάτι, να θαυμάσω την αρμονία των κενών και των όγκων του και να
προσπαθήσω να το αποδώσω στον πηλό με τον δικό μου τρόπο.
χειμωνιάτικης βόλτας στην παραλία του Μαραθώνα όταν βρήκα ένα δεύτερο
θαλασσοφαγωμένο αυτή τη φορά, και μεγαλύτερο κόκαλο, μπήκα στον πειρασμό να το
κοιτάξω με άλλο μάτι, να θαυμάσω την αρμονία των κενών και των όγκων του και να
προσπαθήσω να το αποδώσω στον πηλό με τον δικό μου τρόπο.
Τα κόκαλα που χρησιμοποίησα ως πρότυπα,
απομεινάρια της διέλευσης διαφόρων έμβιων από τη ζωή, κατά τη διάρκεια της
«ανά-πλασης» τους μου επέτρεψαν να επινοώ ιστορίες για την προέλευσή τους, να
τα ντύνω με φανταστικά σαρκία, και να παίζω τροποποιώντας τη μορφή τους
αυθαίρετα μέχρι να γίνουν γλυπτικές φόρμες υποκείμενες στους νόμους της
φαντασίας, της τέχνης και της τεχνικής.
απομεινάρια της διέλευσης διαφόρων έμβιων από τη ζωή, κατά τη διάρκεια της
«ανά-πλασης» τους μου επέτρεψαν να επινοώ ιστορίες για την προέλευσή τους, να
τα ντύνω με φανταστικά σαρκία, και να παίζω τροποποιώντας τη μορφή τους
αυθαίρετα μέχρι να γίνουν γλυπτικές φόρμες υποκείμενες στους νόμους της
φαντασίας, της τέχνης και της τεχνικής.
Δεν μπαίνω στον πειρασμό να αναλύσω αισθητικά
τη δουλειά μου μια και πιστεύω ότι αυτό την αποδυναμώνει αλλά και γιατί αυτή η
ανάλυση θεωρώ ότι ανήκει στους ειδικούς».
τη δουλειά μου μια και πιστεύω ότι αυτό την αποδυναμώνει αλλά και γιατί αυτή η
ανάλυση θεωρώ ότι ανήκει στους ειδικούς».
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Mαθήτρια της Γιάννας
Περσάκη (ΧΕΝ 1957 -1961) και του Nello Bini στη Φλωρεντία με υποτροφία του
ΕΟΜΜΕΧ (Scuola d’ arte di Ceramica e di Porcellana 1961 -1962). Δούλεψε δύο
χρόνια με τους αγγειοπλάστες του Αμαρουσίου ως υπεύθυνη προγραμμάτων του
ΕΟΜΜΕΧ.
Περσάκη (ΧΕΝ 1957 -1961) και του Nello Bini στη Φλωρεντία με υποτροφία του
ΕΟΜΜΕΧ (Scuola d’ arte di Ceramica e di Porcellana 1961 -1962). Δούλεψε δύο
χρόνια με τους αγγειοπλάστες του Αμαρουσίου ως υπεύθυνη προγραμμάτων του
ΕΟΜΜΕΧ.
Δίδαξε εθελοντικά κεραμική στο Αναμορφωτήριο
Ανηλίκων Κορυδαλλού (1962-Ι966), στην Κλειστή φυλακή Αλικαρνασσού, Ηράκλειο
Κρήτης (1985 -1999) και στο Campus Arts & Sciences College, Κηφισιά (1994
-2000).
Ανηλίκων Κορυδαλλού (1962-Ι966), στην Κλειστή φυλακή Αλικαρνασσού, Ηράκλειο
Κρήτης (1985 -1999) και στο Campus Arts & Sciences College, Κηφισιά (1994
-2000).
Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών
Τεχνών Ελλάδος, περιοδικά της Εφορίας
και της Επιτροπής Κατατάξεων και Κρίσεων καθώς και της Διεθνούς Γυναικείας
Μορφωτικής Ομοσπονδίας.
Τεχνών Ελλάδος, περιοδικά της Εφορίας
και της Επιτροπής Κατατάξεων και Κρίσεων καθώς και της Διεθνούς Γυναικείας
Μορφωτικής Ομοσπονδίας.
Έργα της υπάρχουν σε πολλές ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και σε
όλο τον κόσμο.
όλο τον κόσμο.
Έχει εκδώσει τρεις ποιητικές συλλογές, έξι
μυθιστορήματα και έχει δημοσιεύσει άρθρα
και διηγήματα σε περιοδικά και
εφημερίδες.
μυθιστορήματα και έχει δημοσιεύσει άρθρα
και διηγήματα σε περιοδικά και
εφημερίδες.
Ώρες λειτουργίας:
Τρίτη – Πέμπτη- Παρασκευή 10:00-20:00
Τετάρτη 10:00-15:00
Σάββατο 10:00-16:00
Κυριακή και Δευτέρα κλειστά
Εικαστικός
Κύκλος Sianti
Κύκλος Sianti
Βασ. Αλεξάνδρου 2 και Μιχαλακοπούλου, Αθήνα
(
Πίσω από την Εθνική Πινακοθήκη )
Πίσω από την Εθνική Πινακοθήκη )
Τηλ: 210 7245432,
210 3648335
210 3648335
Email: info@ikastikos-kiklos.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
K. ή ο συλλογικός τρόμος του ατομικού. Ομαδική έκθεση από τη συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
Δημήτρης Χαλάτσης «Συγχύσεις». Ατομική έκθεση στο Potential Project.
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery