Γελοία αλλά κι επικίνδυνη

Ακραία και φασιστική συμπεριφορά της διορισμένης υπουργίνας

Γενικευμένη επίθεση σε ο,τιδήποτε δεν ταιριάζει στα φασιστικά τους σχέδια

 

Είναι προφανές πως η σιτεμένη κυριούλα με τις ρόμπες βρίσκεται σε απόλυτη σύγχυση. Η γελοιότητές της την τοποθετούν σίγουρα στις υψηλότερες θέσεις ανικανότητας, που όμως δεν οφείλονται στην ασχετοσύνη ή την αμέλεια της αλλά σε δόλιες προθέσεις για προμελετημένες καταστροφές.

Η διορισμένη από τη Γκεμπελική κυβέρνηση των φασιστών κυρία έδωσε στη δημοσιότητα απόφασή της, σύμφωνα με την οποία ζητά, τη μη πραγματοποίηση οποιασδήποτε εκδήλωσης προερχόμενης από ρωσικούς πολιτιστικούς οργανισμούς.

 

 

Η Μενδώνη ακυρώνει – επειδή αυτή αποφασίζει, δίχως να ρωτήσει κανέναν αυτό που της επιβάλλουν οι φασίστες που τη διόρισαν – ο,τιδήποτε αξιόλογο εφόσον αυτό φέρει τη ρωσική σφραγίδα, διότι η πολιτική τους επιβάλλει τη γενικευμένη καταστροφή.

Έχουμε αντιληφθεί εδώ και καιρό πως αυτή η τύπισσα όταν δε φωτογραφίζεται με τον απόπατο του ελληνικού πολιτισμού και ασκεί καθήκοντα υπουργίνας, τα πράγματα δυστυχώς εκτροχιάζονται και γίνονται ακόμα χειρότερα απ’ ότι ήδη είναι.

Οι αυλικοί της, τα κομματόσκυλα δεξιάς και αριστεράς, οι συνήθεις οσφυοκάμπτες του συστήματος, αποζητώντας την εύνοια των παρακρατικών απολίτιστων ηγεμόνων τους προκειμένου να βγουν απ΄ την αφάνεια της μηδενικότητας που τους διακρίνει, ψάχνουν για την πολυπόθητη επιχορήγηση, για τη φοβερή έγκριση, για την καταπληκτική κριτική και αξιολόγηση του έργου τους, που υπό κανονικές συνθήκες δε θα είχε θέση ούτε στη χωματερή…

Και αν το φοβερό παραμύθι του κορωνοϊού καλά κρατεί ακόμα, με τα πιστοποιητικά υγείας, υπακοής και φρονημάτων να ορίζουν το ποιες και ποιοι θα δουν θέατρο, εικαστικές εκθέσεις, θα μπουν στα μουσεία και τις γκαλερί αλλά και τις λοιπές ψυχαγωγικές πολιτιστικές δράσεις, η κυρά Λίνα εντοπίζει το μεγάλο πρόβλημα στους κακούς Ρώσους και εξορκίζει ο,τιδήποτε διαβολικό προέρχεται εξ αυτών.

Θα τη συγχωρούσαμε βέβαια – όπως κάνουμε και με άλλους – αν ήταν παντελώς άσχετη κι ανιστόρητη και δεν εκτελούσε σχέδιο με σκοπό τον αφελληνισμό της Τέχνης και τη διάλυση του πολιτισμού. Η Μενδώνη αλλά και οι αυλικοί της που την ακολουθούν πιστά είναι πειθήνια όργανα της προπαγάνδας, της αντιστροφής της πραγματικότητας, του ψέματος, του εκχυδαϊσμού, των σκανδάλων και της ανωμαλίας.

Πρόκειται για ρατσιστές φασίστες που στόχος τους είναι να περιθωριοποιήσουν, να διαχωρίσουν και να διχάσουν, εξασφαλίζοντας καλές συνθήκες για τις κάστες που θέλουν να έχουν μέσα στη νέα τάξη πραγμάτων που εγκαθιστούν. Εννοείται πως ουδέποτε θα συγχωρήσουμε τέτοιου είδους κοινωνικά σκουπίδια, που η πολιτική και κοινωνική τους προέλευση έλκει την καταγωγή της από τα λιμά του ναζισμού, του υπανθρωπισμού και της δίχως ταυτότητα σκλάβων κοινωνίας που θέλουν._