Καζάζης, Πάτσιος, Σιάγκρης, Φερτάκη στην Αrt Market Budapest.
H Alma Gallery παρουσιάζει από τις 11
ως τις 14 Οκτωβρίου στην Αrt Market Budapest τους εξής καλλιτέχνες: Γιώργο Καζάζη, Κωνσταντίνο Πάτσιο,
Παναγιώτη Σιάγκρη και Βάνα Φερτάκη.
ως τις 14 Οκτωβρίου στην Αrt Market Budapest τους εξής καλλιτέχνες: Γιώργο Καζάζη, Κωνσταντίνο Πάτσιο,
Παναγιώτη Σιάγκρη και Βάνα Φερτάκη.
Το κείμενο παρουσίασης των καλλιτεχνών έγραψε ο
εικαστικός και Καθηγητής της Α.Σ.Κ.Τ. Αθήνας Γιώργος Καζάζης.
εικαστικός και Καθηγητής της Α.Σ.Κ.Τ. Αθήνας Γιώργος Καζάζης.
«Η Β. Φερτάκη χρησιμοποιεί σχηματικά σύμβολα που γεννούν μορφές και οι μορφές
επικοινωνία.
επικοινωνία.
Θρησκευτικές αναπαραστάσεις φανταστικών και μεταφυσικών μορφών, συνυπάρχουν με
διακοσμητικά στοιχεία – μοτίβα, μετατρέποντας το έργο σε αποτροπα’ι’κό τοτέμ
εξαγνισμού.
διακοσμητικά στοιχεία – μοτίβα, μετατρέποντας το έργο σε αποτροπα’ι’κό τοτέμ
εξαγνισμού.
Στον Π. Σιάγκρη, οι πολύπλοκοι χώροι – εικονικοί και ανεικονικοί – με έντονα
αρχιτεκτονικά στοιχεία, συνυπάρχουν συνθέτοντας αναπαραστάσεις φανταστικών και
μεταφυσικών τοπίων με σχόλια πάνω στην αρχιτεκτονική μνήμη και τον χρόνο της.
Συγχωνεύει στα έργα του όψεις κτιρίων και βιωματικά στοιχεία, έτσι ώστε τελικά
να τα μετατρέπει σε ένα είδος νέου προσωπικού φαντ-αστικού τοπίου.
αρχιτεκτονικά στοιχεία, συνυπάρχουν συνθέτοντας αναπαραστάσεις φανταστικών και
μεταφυσικών τοπίων με σχόλια πάνω στην αρχιτεκτονική μνήμη και τον χρόνο της.
Συγχωνεύει στα έργα του όψεις κτιρίων και βιωματικά στοιχεία, έτσι ώστε τελικά
να τα μετατρέπει σε ένα είδος νέου προσωπικού φαντ-αστικού τοπίου.
Στα έργα του Πάτσιου ανοίγεται και μια νέα διάσταση του κολάζ: ο χρόνος.
Μια χρονομηχανή που στην ουσία δουλεύει με την κίνηση από το ένα σημείο του
χρόνου στο άλλο. Από αυτή την ασυγχρονία παράγεται ο διαχρονικός χρόνος που
αναζητά. Πλέον ο χρόνος είναι υλικός.Το αποδεικνύει με την σχεδόν εμμονική χρήση
της εικαστικής ύλης».
χρόνου στο άλλο. Από αυτή την ασυγχρονία παράγεται ο διαχρονικός χρόνος που
αναζητά. Πλέον ο χρόνος είναι υλικός.Το αποδεικνύει με την σχεδόν εμμονική χρήση
της εικαστικής ύλης».
Ο Γ. Καζάζης γράφει για τον ίδιο: «Δε ζωγραφίζω αυτό που νιώθω, αλλά αυτό που
βλέπω. Αυτοπροσδιορίζω τη νέα πραγματικότητα μου, δίνοντας της αντικειμενική
διάσταση. Τοποθετώ στα έργα μου συχνά και την αυτοπροσωπογραφία μου ωσάν
ρομαντικός ήρωας, με την ιστορικά ηρωική έννοια του ρομαντισμού. Δεν περιγράφω
τις καταστάσεις, αλλά κάνω έργο με αφορμή αυτές».
βλέπω. Αυτοπροσδιορίζω τη νέα πραγματικότητα μου, δίνοντας της αντικειμενική
διάσταση. Τοποθετώ στα έργα μου συχνά και την αυτοπροσωπογραφία μου ωσάν
ρομαντικός ήρωας, με την ιστορικά ηρωική έννοια του ρομαντισμού. Δεν περιγράφω
τις καταστάσεις, αλλά κάνω έργο με αφορμή αυτές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Τρωάδες: Πάλη στα Ερείπια». Ομαδική έκθεση κόμικς στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
«Κεραμικής Μονοπάτια» στη γκαλερί Luminous Eye.
Ελένη Θεοφυλάκτου Relocation: Μικρές περιστροφικές μετακινήσεις κατόπιν αγωγής για την άγνοια
Η genesis gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου Κόνιαρη «Γιατί κλαις, μαμά;».
Αναφορά στον Hayao Miyazaki. Ατομική έκθεση της Ράνιας Χατζοπούλου στον Φωταγωγό.
“Wandering in Athens” έκθεση φωτογραφίας του Πάνου Ζουλάκη στο «σχεδία home»