Μάγεψε το κοινό, το γυμνό εικαστικό στοιχείο τριών εμπνευσμένων δημιουργών στο χώρο του πρώην Δημαρχείου Υμηττού.
Ιδιαίτερη εντύπωση
προκάλεσαν με τις εικαστικές καταθέσεις οι
δημιουργοί Μαριλένα Φωκά, Θάλεια Μαγδαληνού και Θάλεια – Βαρβάρα Τρανταλίδου
στην ομαδική έκθεση που διοργανώθηκε από την Ένωση Καλλιτεχνών & Λογοτεχνών
Ηλιούπολης με την υποστήριξη του Δήμου Δάφνης -Υμηττού στο χώρο του παλιού
Δημαρχείου Υμηττού.
προκάλεσαν με τις εικαστικές καταθέσεις οι
δημιουργοί Μαριλένα Φωκά, Θάλεια Μαγδαληνού και Θάλεια – Βαρβάρα Τρανταλίδου
στην ομαδική έκθεση που διοργανώθηκε από την Ένωση Καλλιτεχνών & Λογοτεχνών
Ηλιούπολης με την υποστήριξη του Δήμου Δάφνης -Υμηττού στο χώρο του παλιού
Δημαρχείου Υμηττού.
Κάθε μία με
διαφορετικό και ξεχωριστό τρόπο απέδωσαν ποικίλες διαστάσεις του γυμνού
στοιχείου αποκαλύπτοντας την πολυκύμαντη εικαστική δυνατότητα τους
διαφορετικό και ξεχωριστό τρόπο απέδωσαν ποικίλες διαστάσεις του γυμνού
στοιχείου αποκαλύπτοντας την πολυκύμαντη εικαστική δυνατότητα τους
Ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που συμμετείχε στην έκθεση με το
βραβευμένο έργο του “Twins” και προλόγισε την έκθεση επεσήμανε μεταξύ άλλων:
βραβευμένο έργο του “Twins” και προλόγισε την έκθεση επεσήμανε μεταξύ άλλων:
«Οι συλλήψεις αδιάσπαστα
εκδηλώνουν την αφοσίωση των δημιουργών στην
ιδεατή ισορροπία της αισθητικής περιήγησης. Η αυθεντικότητα των
χαρακτηριστικών αποτυπώσεων με συμβολική σύζευξη εκφράζει ευθύβολα μια πηγαία παραστατική διαβάθμιση .Με
ανεξάντλητη αρμονία ρυθμών σε συνδυασμό
με τη ιδανική φορμαλιστική αναφορά
αναγάγουν τις σχηματικές
οσμώσεις με συνέπεια στη σφαίρα
ολοκλήρωσης και της αφομοιωτικής
οντότητας .Η επικοινωνία τους με το κοινό εξελίσσεται σε οικεία συνομιλία που
κοινωνεί μια διαδικασία με αυθόρμητες εντάσεις, ευρηματικές κινήσεις και
στέρεες απεικονίσεις.
εκδηλώνουν την αφοσίωση των δημιουργών στην
ιδεατή ισορροπία της αισθητικής περιήγησης. Η αυθεντικότητα των
χαρακτηριστικών αποτυπώσεων με συμβολική σύζευξη εκφράζει ευθύβολα μια πηγαία παραστατική διαβάθμιση .Με
ανεξάντλητη αρμονία ρυθμών σε συνδυασμό
με τη ιδανική φορμαλιστική αναφορά
αναγάγουν τις σχηματικές
οσμώσεις με συνέπεια στη σφαίρα
ολοκλήρωσης και της αφομοιωτικής
οντότητας .Η επικοινωνία τους με το κοινό εξελίσσεται σε οικεία συνομιλία που
κοινωνεί μια διαδικασία με αυθόρμητες εντάσεις, ευρηματικές κινήσεις και
στέρεες απεικονίσεις.
Η κατασκευαστική αλήθεια των πινάκων συνίσταται από ιδιότυπα συμπλέγματα με στιλιστικές
διαστάσεις των υλικών . Περιγράφουν συνειρμούς με αβρότητα ενώ προσημαίνουν καταστάσεις
μέσα από διακυμάνσεις που ιχνηλατούν τη περιδιάβαση αλλά και τη παρέμβαση. Με
ακατάβλητη γοητεία η φλόγα της τεχνικής τους αποτελεί ειδική περίπτωση για μια
ενδότερη ανάλυση και για μια ενδοσκοπική μελέτη.
διαστάσεις των υλικών . Περιγράφουν συνειρμούς με αβρότητα ενώ προσημαίνουν καταστάσεις
μέσα από διακυμάνσεις που ιχνηλατούν τη περιδιάβαση αλλά και τη παρέμβαση. Με
ακατάβλητη γοητεία η φλόγα της τεχνικής τους αποτελεί ειδική περίπτωση για μια
ενδότερη ανάλυση και για μια ενδοσκοπική μελέτη.
Ο θεατής ανακαλύπτει βαθμιαία
το μεγαλείο της δυναμικότητας στις τυπώσεις ,την εντρύφηση που διαγράφεται και
ενσαρκώνεται, δικαιώνοντας με διακριτικότητα την πλαστικότητα στις
γραμμές. Αντιμετωπίζουν τη
φορμαρισμένη υφή προσδίδοντας της μορφική ανάπλαση με ιδεογράμματα απέναντι στο
παιχνίδισμα της σκιάς.»
το μεγαλείο της δυναμικότητας στις τυπώσεις ,την εντρύφηση που διαγράφεται και
ενσαρκώνεται, δικαιώνοντας με διακριτικότητα την πλαστικότητα στις
γραμμές. Αντιμετωπίζουν τη
φορμαρισμένη υφή προσδίδοντας της μορφική ανάπλαση με ιδεογράμματα απέναντι στο
παιχνίδισμα της σκιάς.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«My Pietà». Ομαδική έκθεση από την αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος.
Υλικότητες και Βλέμματα. Ομαδική έκθεση από το Potential Project.
Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης «Δημοκρατία και Συγκρούσεις / Democracy and Conflicts»
Νίκος Μπασιάς «Φλογισμένα Τάματα, Μνήμης και Θυσίας».
Pino Pandolfini “FLORA EFFIMERA”. Ατομική έκθεση χαρακτικής στον χώρο τέχνης ETCH INK.
Sleep with angels. Ομαδική έκθεση σύγχρονης Τέχνης.