Η αίθουσα τέχνης Artshot – Sophia Gaitani παρουσιάζει την ατομική έκθεση ζωγραφικής με τίτλο “the big band ” του Ηλία Χαραλαμπάκη.
Η
έκθεση εγκαινιάζεται το
έκθεση εγκαινιάζεται το
Σάββατο 2
Μαρτίου, στις 19:00
Μαρτίου, στις 19:00
Ο
Ηλίας Χαραλαμπάκης γεννήθηκε και
μεγάλωσε στην Αθήνα.
Ηλίας Χαραλαμπάκης γεννήθηκε και
μεγάλωσε στην Αθήνα.
Το
1996 μπήκε στην Καλών Τεχνών Αθήνας, με καθηγητές τους Τριαντάφυλλο Πατρασκίδη
και Μαρτίνο Γαβαθά. Το 2003 αποφοίτησε με Άριστα.
1996 μπήκε στην Καλών Τεχνών Αθήνας, με καθηγητές τους Τριαντάφυλλο Πατρασκίδη
και Μαρτίνο Γαβαθά. Το 2003 αποφοίτησε με Άριστα.
Στην
ζωγραφική του κινείται ανάμεσα στον αφηρημένο εξπρεσιονισμό και τον συμβολισμό
. Σε όλη του την ζωγραφική πορεία, τον απασχολεί ο συμβολισμός, μέσα από την
χρήση των καθαρών ζωγραφικών στοιχείων .
ζωγραφική του κινείται ανάμεσα στον αφηρημένο εξπρεσιονισμό και τον συμβολισμό
. Σε όλη του την ζωγραφική πορεία, τον απασχολεί ο συμβολισμός, μέσα από την
χρήση των καθαρών ζωγραφικών στοιχείων .
Τα
τελευταία χρόνια, ξεκίνησε να εντάσει
στη σύνθεση και ανθρώπινες μορφές με ρεαλιστικές αναλογίες καθώς και στοιχεία
του αστικού περιβάλλοντος, και ανθρώπινους χώρους από τους οποίους έχει επηρεαστεί,
σε αντιπαράθεση με φανταστικές δυσδιάστατες μορφές και αφηρημένες συνθέσεις .
τελευταία χρόνια, ξεκίνησε να εντάσει
στη σύνθεση και ανθρώπινες μορφές με ρεαλιστικές αναλογίες καθώς και στοιχεία
του αστικού περιβάλλοντος, και ανθρώπινους χώρους από τους οποίους έχει επηρεαστεί,
σε αντιπαράθεση με φανταστικές δυσδιάστατες μορφές και αφηρημένες συνθέσεις .
Η
ζωγραφική του χαρακτηρίζεται από έντονα στοιχεία, έντονα χρώματα, και καθαρές μορφικές
αντιθέσεις.
ζωγραφική του χαρακτηρίζεται από έντονα στοιχεία, έντονα χρώματα, και καθαρές μορφικές
αντιθέσεις.
Έχει
κάνει τέσσερις ατομικές εκθέσεις σε Αθηνά, Ύδρα, Σκόπελο και έχει λάβει μέρος
σε πολλές ομαδικές εκθέσεις εντός και εκτός Αθήνας. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός
στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία δύο χρόνια ζει και εργάζεται στην
Αθήνα.
κάνει τέσσερις ατομικές εκθέσεις σε Αθηνά, Ύδρα, Σκόπελο και έχει λάβει μέρος
σε πολλές ομαδικές εκθέσεις εντός και εκτός Αθήνας. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός
στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία δύο χρόνια ζει και εργάζεται στην
Αθήνα.
Διάρκεια
έκθεσης: 2 – 22 Μαρτίου 2019
έκθεσης: 2 – 22 Μαρτίου 2019
Ημέρες
και ώρες λειτουργίας:
και ώρες λειτουργίας:
ΤΡΙΤΗ
– ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12.30- 14.30 &
17.30-20.30
– ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12.30- 14.30 &
17.30-20.30
ΤΕΤΑΡΤΗ
– ΣΑΒΒΑΤΟ 12.30 – 16.30
– ΣΑΒΒΑΤΟ 12.30 – 16.30
Gallery artshot
Sophia Gaitani
Sophia Gaitani
Λεμπέση
11, Ακρόπολη, Αθήνα | metro Ακρόπολη
11, Ακρόπολη, Αθήνα | metro Ακρόπολη
Τηλέφωνο
00306984135085, 00302114044311
00306984135085, 00302114044311
artshot@sophiagaitani.gr,
gaitani.sophia@gmail.com
gaitani.sophia@gmail.com
Η ΜΕΓΑΛΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ( Τhe big
band
)
band
)
Αυτό που με ενδιέφερε πάντα στη ζωγραφική, ήταν
να καταφέρω να αποδώσω με χρώματα και εικαστικά στοιχεία τον μουσικό
αυτοσχεδιασμό. Έβλεπα τη ζωγραφική σαν
μια μουσική με χρώματα, ως μια αφηρημένη σύνθεση και όχι σαν μια «εικονογραφία».
Επόμενο ήταν να με ενδιαφέρει κυρίως η αφηρημένη τέχνη και πολύ περισσότερο ο αφηρημένος
εξπρεσιονισμός .
να καταφέρω να αποδώσω με χρώματα και εικαστικά στοιχεία τον μουσικό
αυτοσχεδιασμό. Έβλεπα τη ζωγραφική σαν
μια μουσική με χρώματα, ως μια αφηρημένη σύνθεση και όχι σαν μια «εικονογραφία».
Επόμενο ήταν να με ενδιαφέρει κυρίως η αφηρημένη τέχνη και πολύ περισσότερο ο αφηρημένος
εξπρεσιονισμός .
Η
μουσική δε, που εξέφραζε ποιο εύστοχα τις ανησυχίες που είχα στην ζωγραφική, ήταν
η τζαζ.
μουσική δε, που εξέφραζε ποιο εύστοχα τις ανησυχίες που είχα στην ζωγραφική, ήταν
η τζαζ.
Η
τζαζ αποτελεί το αγαπημένο μου είδος, από τότε που ήμουν στο γυμνάσιο.
τζαζ αποτελεί το αγαπημένο μου είδος, από τότε που ήμουν στο γυμνάσιο.
Πολύ
πιο μετά ως φοιτητής στην Καλών Τεχνών, έψαχνα να βρω τους συσχετισμούς μεταξύ
των εικαστικών και των μουσικών στοιχείων
και σιγά -σιγά άρχισα να οδηγούμαι σε κάποιες απαντήσεις. Άρχισα να καταλαβαίνω
πως μεταφράζεται μουσικά μια γραμμή, ένα σημείο, ένα σχήμα, μια συμμετρία κλπ.
πιο μετά ως φοιτητής στην Καλών Τεχνών, έψαχνα να βρω τους συσχετισμούς μεταξύ
των εικαστικών και των μουσικών στοιχείων
και σιγά -σιγά άρχισα να οδηγούμαι σε κάποιες απαντήσεις. Άρχισα να καταλαβαίνω
πως μεταφράζεται μουσικά μια γραμμή, ένα σημείο, ένα σχήμα, μια συμμετρία κλπ.
Το
Σεπτέμβριο του 2017 και μετά από 9 χρόνια απουσίας μου, ξαναγύρισα στην Αθήνα. Μεταξύ
των μεγάλων αλλαγών που είδα να υπάρχουν, είναι και το γεγονός ότι η τζαζ, έχει
γίνει το αγαπημένο μουσικό είδος ενός
πολύ μεγάλου κοινού, και οι μουσικές σκηνές που φιλοξενούν σχήματα αυτού του είδους, αυξάνονται δυναμικά.
Σεπτέμβριο του 2017 και μετά από 9 χρόνια απουσίας μου, ξαναγύρισα στην Αθήνα. Μεταξύ
των μεγάλων αλλαγών που είδα να υπάρχουν, είναι και το γεγονός ότι η τζαζ, έχει
γίνει το αγαπημένο μουσικό είδος ενός
πολύ μεγάλου κοινού, και οι μουσικές σκηνές που φιλοξενούν σχήματα αυτού του είδους, αυξάνονται δυναμικά.
Πηγαίνοντας στα νυχτερινά μαγαζιά και
ακούγοντας τους μουσικούς από κοντά,
γεννήθηκε και η ιδέα να ξεκινήσω μια θεματική στη ζωγραφική, αναπαριστώντας
«τον μουσικό μέσα στην μουσική».
ακούγοντας τους μουσικούς από κοντά,
γεννήθηκε και η ιδέα να ξεκινήσω μια θεματική στη ζωγραφική, αναπαριστώντας
«τον μουσικό μέσα στην μουσική».
Οι
συνθέσεις που παρουσιάζω στην έκθεση «Η Μεγάλη Ορχήστρα (The big band)»
έχει ως κυρίως θέμα τρομπετίστες, σαξοφωνίστες, πιανίστες, κιθαριστές,
φλαουτίστες, άλλους μόνους τους και άλλους
μέσα σε κουαρτέτα, η ντουέτα. Διάσημους όπως ο Τσετ Μπέικερ και ο Τζον Κολτρέιν,
ή άγνωστους στο ευρύ κοινό, όλους όμως να
αλληλοδιεισδύουν μέσα σε αφηρημένες μουσικές συνθέσεις.
συνθέσεις που παρουσιάζω στην έκθεση «Η Μεγάλη Ορχήστρα (The big band)»
έχει ως κυρίως θέμα τρομπετίστες, σαξοφωνίστες, πιανίστες, κιθαριστές,
φλαουτίστες, άλλους μόνους τους και άλλους
μέσα σε κουαρτέτα, η ντουέτα. Διάσημους όπως ο Τσετ Μπέικερ και ο Τζον Κολτρέιν,
ή άγνωστους στο ευρύ κοινό, όλους όμως να
αλληλοδιεισδύουν μέσα σε αφηρημένες μουσικές συνθέσεις.
Οι μορφές που πρωταγωνιστούν στα έργα,
αποδίδονται με χαρακτηριστικά που είναι πολύ
κοντά στις ρεαλιστικές αναλογίες του προσώπου που παρουσιάζω, έτσι ώστε να
είναι όσο το δυνατόν πιο αναγνωρίσιμες. Με αυτό τον τρόπο απόδοσης ενός
προσώπου, δείχνω και τον σεβασμό που έχω, απέναντι στους
ανθρώπους που καθιστώ κυρίως θέμα των
έργων μου.
αποδίδονται με χαρακτηριστικά που είναι πολύ
κοντά στις ρεαλιστικές αναλογίες του προσώπου που παρουσιάζω, έτσι ώστε να
είναι όσο το δυνατόν πιο αναγνωρίσιμες. Με αυτό τον τρόπο απόδοσης ενός
προσώπου, δείχνω και τον σεβασμό που έχω, απέναντι στους
ανθρώπους που καθιστώ κυρίως θέμα των
έργων μου.
Η συγκεκριμένη δουλειά είναι μια μίξη,
ανάμεσα σε αναγνωρίσιμα πρόσωπα και αφηρημένες
συνθέσεις και είναι πλέον το είδος της ζωγραφικής που με χαρακτηρίζει.
ανάμεσα σε αναγνωρίσιμα πρόσωπα και αφηρημένες
συνθέσεις και είναι πλέον το είδος της ζωγραφικής που με χαρακτηρίζει.
Η σύνθεση αφηρημένων και συγκεκριμένων στοιχείων
με απασχολεί για δύο λόγους: Πρώτον διότι εξακολουθεί να με ενδιαφέρει να
ζωγραφίσω με τα καθαρά ζωγραφικά στοιχεία και μέσω αυτών να συμβολίζω, δεύτερον
διότι με ενδιαφέρει να μιλήσω μέσω της ζωγραφικής για ανθρώπους και καταστάσεις του άμεσου
περιβάλλοντος μου.
με απασχολεί για δύο λόγους: Πρώτον διότι εξακολουθεί να με ενδιαφέρει να
ζωγραφίσω με τα καθαρά ζωγραφικά στοιχεία και μέσω αυτών να συμβολίζω, δεύτερον
διότι με ενδιαφέρει να μιλήσω μέσω της ζωγραφικής για ανθρώπους και καταστάσεις του άμεσου
περιβάλλοντος μου.
Αν και
στην δουλειά που εκθέτω στην γκαλερί Artshot
δεν παρουσιάζω πρόσωπα της εγχώριας μουσικής σκηνής, την έκθεση αυτή την
αφιερώνω στους μουσικούς τις ελληνικής Τζαζ, οι οποίοι χωρίς να το γνωρίζουν, αποτέλεσαν
για εμένα, την αφετηρία μιας καινούργιας θεματικής, που έχει σχέση με τον «μουσικό και την», και η οποία θα με απασχολήσει
για πολύ καιρό ακόμα στο μέλλον .
στην δουλειά που εκθέτω στην γκαλερί Artshot
δεν παρουσιάζω πρόσωπα της εγχώριας μουσικής σκηνής, την έκθεση αυτή την
αφιερώνω στους μουσικούς τις ελληνικής Τζαζ, οι οποίοι χωρίς να το γνωρίζουν, αποτέλεσαν
για εμένα, την αφετηρία μιας καινούργιας θεματικής, που έχει σχέση με τον «μουσικό και την», και η οποία θα με απασχολήσει
για πολύ καιρό ακόμα στο μέλλον .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«My Pietà». Ομαδική έκθεση από την αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος.
Υλικότητες και Βλέμματα. Ομαδική έκθεση από το Potential Project.
Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης «Δημοκρατία και Συγκρούσεις / Democracy and Conflicts»
Νίκος Μπασιάς «Φλογισμένα Τάματα, Μνήμης και Θυσίας».
Pino Pandolfini “FLORA EFFIMERA”. Ατομική έκθεση χαρακτικής στον χώρο τέχνης ETCH INK.
Sleep with angels. Ομαδική έκθεση σύγχρονης Τέχνης.