« ΥΛΗ ΑΥΛΗ » , της Σοφίας Μπόμπολη στη γκαλερί Art Πρίσμα, από την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου.
Εγκαίνια έκθεσης: Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018 στις 8.00 μ.μ.
Διάρκεια έκθεσης 24 Οκτωβρίου –
11 Νοεμβρίου
11 Νοεμβρίου
Η έκθεση θα ανοίξει με performance της καλλιτέχνιδας
Αφηγείται η ηθοποιός Γεωργία Ζώη
Τα
έργα τέχνης, που ξεκινούν από την αρχέγονη
τριπλή σχέση χέρι–μυαλό-αντικείμενο και οι τελετουργίες, μέσα από πολύπλοκους μηχανισμούς
αναπαράστασης, υποκατάστασης και επανάληψης – αξίζει να επισημανθεί η συμβολή της δομικής προσέγγισης της
κοινωνικής ανθρωπολογίας του Κλωντ
Λεβί-Στρως–
δεν αίρουν απλώς αυτόν τον δυισμό, αλλά τον συζευγνύουν. Μια έκθεση με έργα τολμά να προβεί σε αυτήν
ακριβώς την σύζευξη. Ο τίτλος λοιπόν ύλη
άυλη, χωρίς παύλα ανάμεσα στις λέξεις, δίνει έμφαση στην διαλεκτική σχέση
ανάμεσα στα δύο και στη νέα έννοια που προκύπτει από την σχέση αυτή.
έργα τέχνης, που ξεκινούν από την αρχέγονη
τριπλή σχέση χέρι–μυαλό-αντικείμενο και οι τελετουργίες, μέσα από πολύπλοκους μηχανισμούς
αναπαράστασης, υποκατάστασης και επανάληψης – αξίζει να επισημανθεί η συμβολή της δομικής προσέγγισης της
κοινωνικής ανθρωπολογίας του Κλωντ
Λεβί-Στρως–
δεν αίρουν απλώς αυτόν τον δυισμό, αλλά τον συζευγνύουν. Μια έκθεση με έργα τολμά να προβεί σε αυτήν
ακριβώς την σύζευξη. Ο τίτλος λοιπόν ύλη
άυλη, χωρίς παύλα ανάμεσα στις λέξεις, δίνει έμφαση στην διαλεκτική σχέση
ανάμεσα στα δύο και στη νέα έννοια που προκύπτει από την σχέση αυτή.
Τα
υλικά παίρνουν ζωή από την σκέψη του δημιουργού κι αλληλεπιδρούν μαζί του,
δημιουργώντας μια αδιαίρετη μονάδα. Μόνο η εννοιολογική τέχνη στις απαρχές της
είχε ονειρευτεί την πλήρη αποϋλοποίηση του έργου τέχνης, αλλά στην
πραγματικότητα αυτό ποτέ δεν έγινε εφικτό. Ωστόσο, κανείς δεν αρνείται τον
καθοδηγητικό ρόλο του καλλιτέχνη. Η σκέψη της Σοφίας Μπόμπολη υπάρχει ήδη στην
επιλογή των υλικών και των τεχνικών. Για παράδειγμα, η τεχνική της αποτύπωσης
των ιχνών του καπνού είναι μια
προγραμματισμένη ελαχιστοποίηση των μέσων που παρεμβάλλονται για να αποδοθεί
ένα έργο τέχνης. Η καλλιτέχνιδα παρακολουθεί και αγκαλιάζει το τυχαίο, γι’ αυτό
και τα έργα της αυτά είναι το καθένα μοναδικό κι ανεπανάληπτο και ταυτόχρονα το
καθοδηγεί με στιβαρότητα (και είναι πραγματικά δύσκολο να τιθασεύσει κανείς
κάτι το τυχαίο που προκύπτει από την φύση και μάλιστα κάτι τόσο ανεξέλεγκτο κι
απρόβλεπτο όπως είναι ο καπνός). Γενικότερα, η καλλιτέχνιδα κινείται με άνεση κι ισορροπία ανάμεσα στο διακριτικό
και το διακριτό όσον αφορά τις καλλιτεχνικές επεμβάσεις της.
υλικά παίρνουν ζωή από την σκέψη του δημιουργού κι αλληλεπιδρούν μαζί του,
δημιουργώντας μια αδιαίρετη μονάδα. Μόνο η εννοιολογική τέχνη στις απαρχές της
είχε ονειρευτεί την πλήρη αποϋλοποίηση του έργου τέχνης, αλλά στην
πραγματικότητα αυτό ποτέ δεν έγινε εφικτό. Ωστόσο, κανείς δεν αρνείται τον
καθοδηγητικό ρόλο του καλλιτέχνη. Η σκέψη της Σοφίας Μπόμπολη υπάρχει ήδη στην
επιλογή των υλικών και των τεχνικών. Για παράδειγμα, η τεχνική της αποτύπωσης
των ιχνών του καπνού είναι μια
προγραμματισμένη ελαχιστοποίηση των μέσων που παρεμβάλλονται για να αποδοθεί
ένα έργο τέχνης. Η καλλιτέχνιδα παρακολουθεί και αγκαλιάζει το τυχαίο, γι’ αυτό
και τα έργα της αυτά είναι το καθένα μοναδικό κι ανεπανάληπτο και ταυτόχρονα το
καθοδηγεί με στιβαρότητα (και είναι πραγματικά δύσκολο να τιθασεύσει κανείς
κάτι το τυχαίο που προκύπτει από την φύση και μάλιστα κάτι τόσο ανεξέλεγκτο κι
απρόβλεπτο όπως είναι ο καπνός). Γενικότερα, η καλλιτέχνιδα κινείται με άνεση κι ισορροπία ανάμεσα στο διακριτικό
και το διακριτό όσον αφορά τις καλλιτεχνικές επεμβάσεις της.
Μαρία-Μόσχα
Καρατζόγλου, ιστορικός
τέχνης
Καρατζόγλου, ιστορικός
τέχνης
Ιδέα, Σύνθεση,
Κίνηση, Ρυθμός, Γραμμή, Έννοια, Μήνυμα, Νόμοι της Φυσικής, Φιλοσοφία,
Αποκαλυπτική Τεχνοτροπία, συναντώνται και συνομολογούν συνεργασία που
υπαγορεύεται στην Καλλιτέχνιδα Σοφία Μπόμπολη, η οποία με έμπρακτα
αποδεδειγμένο σεβασμό και εμπιστοσύνη απέναντι στις κοσμικές συμπαντικές
τριαδικού περιεχομένου εν προκειμένω αρχές της δημιουργίας, τις καθιστά
εμφανείς αποτυπώνοντάς τες ως εικόνας επί χάρτου.
Κίνηση, Ρυθμός, Γραμμή, Έννοια, Μήνυμα, Νόμοι της Φυσικής, Φιλοσοφία,
Αποκαλυπτική Τεχνοτροπία, συναντώνται και συνομολογούν συνεργασία που
υπαγορεύεται στην Καλλιτέχνιδα Σοφία Μπόμπολη, η οποία με έμπρακτα
αποδεδειγμένο σεβασμό και εμπιστοσύνη απέναντι στις κοσμικές συμπαντικές
τριαδικού περιεχομένου εν προκειμένω αρχές της δημιουργίας, τις καθιστά
εμφανείς αποτυπώνοντάς τες ως εικόνας επί χάρτου.
Σπύρος Κοντόπουλος
Κριτικός τέχνης, Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός,
Αρχιτέκτων Φωτισμού, Χωροτάκτης, Ερευνητής.
Αρχιτέκτων Φωτισμού, Χωροτάκτης, Ερευνητής.
Η Σοφία
Μπόμπολη είναι εικαστικός με σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο..
Μπόμπολη είναι εικαστικός με σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο..
2018
Ατομική έκθεση με θέμα: « ΥΛΗ ΑΥΛΗ » Gallery ArtΠρίσμα
Ατομική έκθεση με θέμα: « ΥΛΗ ΑΥΛΗ » Gallery ArtΠρίσμα
2018
Εικαστικές Δράσεις Land
Art, Συμμετοχή στο FESTIVAL
FABRIANO ITALY Ακουαρέλας.
Εικαστικές Δράσεις Land
Art, Συμμετοχή στο FESTIVAL
FABRIANO ITALY Ακουαρέλας.
2017
Ατομική « ΝΗΡΟΝ ΥΔΩΡ » στο συνεδριακό
κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς Θεσσαλονίκη
Ατομική « ΝΗΡΟΝ ΥΔΩΡ » στο συνεδριακό
κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς Θεσσαλονίκη
2017
ΒΡΑΒΕΙΟ επαγγελματιών σκίτσου
Καλάβρυτα Σκακιστικός Όμιλος,
ΒΡΑΒΕΙΟ επαγγελματιών σκίτσου
Καλάβρυτα Σκακιστικός Όμιλος,
2016
, 1η
Art Θεσσαλονίκη Ομαδική «Ορίζοντες»
θέμα: «Γέφυρες»
, 1η
Art Θεσσαλονίκη Ομαδική «Ορίζοντες»
θέμα: «Γέφυρες»
2016
ΒΡΑΒΕΙΟ Γ σκίτσου Καλάβρυτα
Σκακιστικός Όμιλος
ΒΡΑΒΕΙΟ Γ σκίτσου Καλάβρυτα
Σκακιστικός Όμιλος
2015
Ομαδική Κολωνάκι Αθήνα « Εικαστικές Αναζητήσεις »
Ομαδική Κολωνάκι Αθήνα « Εικαστικές Αναζητήσεις »
2015
Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ΑΠΘ Ομαδική
«Ψηφιακός Πολιτισμός»
Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ΑΠΘ Ομαδική
«Ψηφιακός Πολιτισμός»
2015 ΒΡΑΒΕΙΟ
Χαρακτικού έργου Japan
πόλη Κόμπε
Χαρακτικού έργου Japan
πόλη Κόμπε
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 53/420 ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ
ΕΚΘΕΣΗ « ΕΡΕΥΝΑ Κ ΤΕΧΝΗ »
ΕΚΘΕΣΗ « ΕΡΕΥΝΑ Κ ΤΕΧΝΗ »
2014 2 – 4 Απριλίου, Έκθεση ζωγραφικής στο Μέγαρο Μουσικής
Αθηνών “Research and Art”, Οργάνωση Athena Research Center, Curator
Elizabeth Plessa.
Αθηνών “Research and Art”, Οργάνωση Athena Research Center, Curator
Elizabeth Plessa.
2014 Performance ΑΣΚΤ γκαλερί ΗΩΣ Πλ. Βικτωρίας
Αθήνα
Αθήνα
2012
ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΛΤΑ ‘EURORA”
ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΛΤΑ ‘EURORA”
2012
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ομαδική Παναθηναικό Στάδιο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ομαδική Παναθηναικό Στάδιο
2009
Εξώφυλλο τετραδίου ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εξώφυλλο τετραδίου ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΤΗΛ 2104296790
ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΟΥ 187 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
Δημήτρης Χαλάτσης «Συγχύσεις». Ατομική έκθεση στο Potential Project.
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Η genesis gallery παρουσιάζει στον νέο της χώρο στην οδό Ιπποκράτους 121 την έκθεση του Κωνσταντίνου...
ECOPHILIA NOW Festival 2024 στον πολυχώρο της ΠΛΥΦΑ