“PAPER TO CUT” : Ζέφη Αθανασοπούλου / Ισμήνη Μπονάτσου / Αννέττα Σπανουδάκη / Άρις Στοΐδης / Στρατής Ταυλαρίδης στον Χώρο Τέχνης Ώχρα Μπλε.
Χώρος
Τέχνης Ώχρα Μπλε – Λήμνος
Τέχνης Ώχρα Μπλε – Λήμνος
18
Ιουνίου- 15 Ιουλίου 2019
Ιουνίου- 15 Ιουλίου 2019
Ο
Χώρος Τέχνης Ώχρα Μπλε παρουσιάζει την
ομαδική έκθεση “PAPER TO CUT” την Τρίτη
18 Ιουνίου , ώρα 20.00 με τους καλλιτέχνες:
Χώρος Τέχνης Ώχρα Μπλε παρουσιάζει την
ομαδική έκθεση “PAPER TO CUT” την Τρίτη
18 Ιουνίου , ώρα 20.00 με τους καλλιτέχνες:
Ζέφη Αθανασοπούλου, Ισμήνη Μπονάτσου,
Αννέττα Σπανουδάκη, Άρι Στοΐδη και
Στρατή Ταυλαρίδη.
Αννέττα Σπανουδάκη, Άρι Στοΐδη και
Στρατή Ταυλαρίδη.
Η
έκθεση “Paper to Cut” μας προσκαλεί να
αφεθούμε στις αφηγήσεις της υλικότητας
του χαρτιού και στις δυνητικές περιπέτειές
του από τον κόσμο της καθημερινότητας
στο πεδίο της τέχνης. Η ενδόμυχη απτή
παρουσία του ως στοιχείο του υλικού μας
πολιτισμού και οι νοηματοδοτήσεις που
δημιουργεί αποτελούν την αφετηρία της
καλλιτεχνικής πρακτικής των εικαστικών
της έκθεσης.
έκθεση “Paper to Cut” μας προσκαλεί να
αφεθούμε στις αφηγήσεις της υλικότητας
του χαρτιού και στις δυνητικές περιπέτειές
του από τον κόσμο της καθημερινότητας
στο πεδίο της τέχνης. Η ενδόμυχη απτή
παρουσία του ως στοιχείο του υλικού μας
πολιτισμού και οι νοηματοδοτήσεις που
δημιουργεί αποτελούν την αφετηρία της
καλλιτεχνικής πρακτικής των εικαστικών
της έκθεσης.
Το
αντιληπτικό ενέργημα εκφράζεται με
απρόσμενους χειρισμούς του υλικού,
συνθέτοντας διαλογικά πεδία αναζήτησης,
συλλογισμών και οπτικής περιπλάνησης.
Κόσμοι από χαρτί ζωγραφισμένοι, κομμένοι
και συγκολλημένοι ή διάτρητοι απευθύνονται
στο φαντασιακό και διεκδικούν να
επανέλθουμε στα ίδια τα πράγματα, σε
αυτόν τον κόσμο τον εκφραστό, ανεξάντλητο
και υπερβατικό.
αντιληπτικό ενέργημα εκφράζεται με
απρόσμενους χειρισμούς του υλικού,
συνθέτοντας διαλογικά πεδία αναζήτησης,
συλλογισμών και οπτικής περιπλάνησης.
Κόσμοι από χαρτί ζωγραφισμένοι, κομμένοι
και συγκολλημένοι ή διάτρητοι απευθύνονται
στο φαντασιακό και διεκδικούν να
επανέλθουμε στα ίδια τα πράγματα, σε
αυτόν τον κόσμο τον εκφραστό, ανεξάντλητο
και υπερβατικό.
Η
Ζέφη Αθανασοπούλου είναι μια
πολύπλευρη εικαστικός με κύρια αντικείμενα
το χαρτί (Paper art), τη γλυπτική και τη
ψηφιακή τέχνη. Τα τελευταία χρόνια, η
ποίηση κατέχει καίριο ρόλο στην
καλλιτεχνική της δουλειά, με βασικό
υλικό το χαρτί. Άλλοτε σκισμένο, άλλοτε
κομμένο με ακρίβεια, ή διπλωμένο, το
χαρτί, ευτελές ή ακριβό, όντας ένα
ιδιαίτερα ποικιλόμορφο και εύπλαστο
μέσο, μετατρέπεται σε εικαστικό ‘αλφάβητο’
με το οποίο συνθέτει τα οπτικά της
ποιήματα. Στην έρευνα της, ιδιαίτερη
θέση έχει η εξελισσόμενη σειρά των
“Μυστήριων μηχανισμών”: τρισδιάστατων
χάρτινων κατασκευών με σύνθετη γεωμετρία,
ενταγμένων σε σχήμα κύκλου.
Ζέφη Αθανασοπούλου είναι μια
πολύπλευρη εικαστικός με κύρια αντικείμενα
το χαρτί (Paper art), τη γλυπτική και τη
ψηφιακή τέχνη. Τα τελευταία χρόνια, η
ποίηση κατέχει καίριο ρόλο στην
καλλιτεχνική της δουλειά, με βασικό
υλικό το χαρτί. Άλλοτε σκισμένο, άλλοτε
κομμένο με ακρίβεια, ή διπλωμένο, το
χαρτί, ευτελές ή ακριβό, όντας ένα
ιδιαίτερα ποικιλόμορφο και εύπλαστο
μέσο, μετατρέπεται σε εικαστικό ‘αλφάβητο’
με το οποίο συνθέτει τα οπτικά της
ποιήματα. Στην έρευνα της, ιδιαίτερη
θέση έχει η εξελισσόμενη σειρά των
“Μυστήριων μηχανισμών”: τρισδιάστατων
χάρτινων κατασκευών με σύνθετη γεωμετρία,
ενταγμένων σε σχήμα κύκλου.
Η
Ισμήνη Μπονάτσου, αντλεί βιώματα απο
τον τόπο καταγωγής της, την Κεφαλλονιά.
Ενω μεγάλωσε στην Αθήνα, οι καλοκαιρινοί
μήνες δίπλα στην θάλασσα έχουν εγγραφεί
με ιδιαίτερη ένταση στην παιδική της
μνήμη. Μέσα στο νερό, κολύμπι και
μακροβούτια ή πλέοντας στην επιφάνεια
του με βαρκούλες και καΐκια, με την
αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας που
χαρίζει ένας κόσμος χωρίς βαρύτητα,
ένας κόσμος μαγικός, θαυμαστός, αιώνιος. Αυτή
ακριβώς η αίσθηση, αποδίδεται, με ένα
ελαφρύ υλικό όπως το χαρτί, λευκό και
ευαίσθητο σαν τα παιδικά όνειρα.
Ισμήνη Μπονάτσου, αντλεί βιώματα απο
τον τόπο καταγωγής της, την Κεφαλλονιά.
Ενω μεγάλωσε στην Αθήνα, οι καλοκαιρινοί
μήνες δίπλα στην θάλασσα έχουν εγγραφεί
με ιδιαίτερη ένταση στην παιδική της
μνήμη. Μέσα στο νερό, κολύμπι και
μακροβούτια ή πλέοντας στην επιφάνεια
του με βαρκούλες και καΐκια, με την
αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας που
χαρίζει ένας κόσμος χωρίς βαρύτητα,
ένας κόσμος μαγικός, θαυμαστός, αιώνιος. Αυτή
ακριβώς η αίσθηση, αποδίδεται, με ένα
ελαφρύ υλικό όπως το χαρτί, λευκό και
ευαίσθητο σαν τα παιδικά όνειρα.
Πολύ
νωρίς, η Αννέττα Σπανουδάκη εμπνεόμενη
από την Ιαπωνία και την Κίνα γοητεύτηκε
από το χαρτί. Ένα τόσο ευαίσθητο και
ταυτόχρονα τόσο δυναμικό υλικό.Κάθε
καλλιτέχνης έχει μια ιδιαίτερη και
ψυχική σύνδεση με το υλικό που χρησιμοποιεί.
Ελάχιστα υλικά έχουν την δυνατότητα
πολλαπλών μεταμορφώσεων τόσο στη φόρμα
τους όσο και στην δομή τους και παράλληλα
να μπορούν τόσο λιτά και εύπλαστα να
επεξεργαστούν όταν γίνονται έργο.Η
χειροποίητη ενασχόληση με το χαρτί
αποτελεί άσκηση διαλογισμού που καθιστά
το τελικό έργο πολυ άμεσο και διαισθητικό.
Κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό
αισθητικό αντικείμενο.
νωρίς, η Αννέττα Σπανουδάκη εμπνεόμενη
από την Ιαπωνία και την Κίνα γοητεύτηκε
από το χαρτί. Ένα τόσο ευαίσθητο και
ταυτόχρονα τόσο δυναμικό υλικό.Κάθε
καλλιτέχνης έχει μια ιδιαίτερη και
ψυχική σύνδεση με το υλικό που χρησιμοποιεί.
Ελάχιστα υλικά έχουν την δυνατότητα
πολλαπλών μεταμορφώσεων τόσο στη φόρμα
τους όσο και στην δομή τους και παράλληλα
να μπορούν τόσο λιτά και εύπλαστα να
επεξεργαστούν όταν γίνονται έργο.Η
χειροποίητη ενασχόληση με το χαρτί
αποτελεί άσκηση διαλογισμού που καθιστά
το τελικό έργο πολυ άμεσο και διαισθητικό.
Κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό
αισθητικό αντικείμενο.
Ένα
λευκό χαρτί πάνω σ’ένα μαύρο,το φως και
το σκοτάδι, η ύλη και η σκοτεινή ύλη,ο
γνωστός κόσμος και το άγνωστο. Στη
δουλειά του Άρι Στοΐδη το χαρτί δε
γίνεται απλώς φορέας μιας εικόνας, αλλά
διαμορφώνεται το ίδιο σε εικόνα, σ’ένα
κόσμο όπου το μπρος και το πίσω έχουν
σημασία και η επιφάνεια τη μια στιγμή
είναι εμπόδιο, την άλλη ορίζοντας ,την
άλλη γη. Έτσι άλλες φορές γεννιέται από
το τίποτα, ένα όνειρο που σκαλώνει, ή
ξεκουράζεται σ΄ένα κλαδί, κι άλλες ένας
άνθρωπος γεννιέται–αποκόπτεται από
μια λευκή άχρονη «γη» , και ψάχνει
ν’ανακαλύψει το άγνωστο, το μεταφυσικό,το
άλλο που ισορροπεί –συμπληρώνει τον
κόσμο γύρω και μέσα του.
λευκό χαρτί πάνω σ’ένα μαύρο,το φως και
το σκοτάδι, η ύλη και η σκοτεινή ύλη,ο
γνωστός κόσμος και το άγνωστο. Στη
δουλειά του Άρι Στοΐδη το χαρτί δε
γίνεται απλώς φορέας μιας εικόνας, αλλά
διαμορφώνεται το ίδιο σε εικόνα, σ’ένα
κόσμο όπου το μπρος και το πίσω έχουν
σημασία και η επιφάνεια τη μια στιγμή
είναι εμπόδιο, την άλλη ορίζοντας ,την
άλλη γη. Έτσι άλλες φορές γεννιέται από
το τίποτα, ένα όνειρο που σκαλώνει, ή
ξεκουράζεται σ΄ένα κλαδί, κι άλλες ένας
άνθρωπος γεννιέται–αποκόπτεται από
μια λευκή άχρονη «γη» , και ψάχνει
ν’ανακαλύψει το άγνωστο, το μεταφυσικό,το
άλλο που ισορροπεί –συμπληρώνει τον
κόσμο γύρω και μέσα του.
Ο
Στρατής Ταυλαρίδης , παίρνει αφορμή
από εικόνες της καθημερινότητας οι
οποίες πλέον έχουν διαφύγει της προσοχής
μας και τις επαναφορτίζει με την αξία
και την αίσθηση που τους αρμόζει. Στρέφει
το βλέμμα μας σε αυτές τις εικόνες,
παρακινώντας μας στην ουσία, να ξανά
ανακαλύψουμε την ομορφιά τους. Τα
διάτρητα σύμβολα αποκτούν διαφορετική
διάσταση καθώς αποσπώνται από το φυσικό
τους περιβάλλον και τοποθετούνται σε
έναν εκθεσιακό χώρο.
Στρατής Ταυλαρίδης , παίρνει αφορμή
από εικόνες της καθημερινότητας οι
οποίες πλέον έχουν διαφύγει της προσοχής
μας και τις επαναφορτίζει με την αξία
και την αίσθηση που τους αρμόζει. Στρέφει
το βλέμμα μας σε αυτές τις εικόνες,
παρακινώντας μας στην ουσία, να ξανά
ανακαλύψουμε την ομορφιά τους. Τα
διάτρητα σύμβολα αποκτούν διαφορετική
διάσταση καθώς αποσπώνται από το φυσικό
τους περιβάλλον και τοποθετούνται σε
έναν εκθεσιακό χώρο.
Γεωργία
Κουρκουνάκη
Κουρκουνάκη
Ιστορικός
της Τέχνης
της Τέχνης
Βιογραφικά
Καλλιτεχνών
Καλλιτεχνών
Η
Ζέφη Αθανασοπούλου σπούδασε γλυπτική
στην Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και
κατέχει Master στις Γραφικές Τέχνες/Πολυμέσα
του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
(ΕΑΠ). Πραγματοποίησε τρεις ατομικές
εκθέσεις, συμμετείχε στην 1η Biennale
Θεσσαλονίκης με την ομάδα Paraphernalia-art και
σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα
και το εξωτερικό. Συνεργάστηκε με δύο
ποιήτριες δημιουργώντας video poetry και
έλαβε μέρος σε πέντε ομαδικά project που
παρουσιάστηκαν στην 1η, 2η, και 3η Διεθνή
ART Thessaloniki. Έως το 2018, δίδασκε στο
Καλλιτεχνικό Σχολείο Αμπελοκήπων
Θεσσαλονίκης. Εξελέγη Ειδικό Εκπαιδευτικό
Προσωπικό (ΕΕΠ) το 2019, στην Κατεύθυνση
Γλυπτικής στο Τμήμα Εικαστικών και
Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών
Τεχνών του ΑΠΘ. Έργα της βρίσκονται σε
δημοσίους χώρους και ιδιωτικές συλλογές.
Ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη.
Ζέφη Αθανασοπούλου σπούδασε γλυπτική
στην Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και
κατέχει Master στις Γραφικές Τέχνες/Πολυμέσα
του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
(ΕΑΠ). Πραγματοποίησε τρεις ατομικές
εκθέσεις, συμμετείχε στην 1η Biennale
Θεσσαλονίκης με την ομάδα Paraphernalia-art και
σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα
και το εξωτερικό. Συνεργάστηκε με δύο
ποιήτριες δημιουργώντας video poetry και
έλαβε μέρος σε πέντε ομαδικά project που
παρουσιάστηκαν στην 1η, 2η, και 3η Διεθνή
ART Thessaloniki. Έως το 2018, δίδασκε στο
Καλλιτεχνικό Σχολείο Αμπελοκήπων
Θεσσαλονίκης. Εξελέγη Ειδικό Εκπαιδευτικό
Προσωπικό (ΕΕΠ) το 2019, στην Κατεύθυνση
Γλυπτικής στο Τμήμα Εικαστικών και
Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών
Τεχνών του ΑΠΘ. Έργα της βρίσκονται σε
δημοσίους χώρους και ιδιωτικές συλλογές.
Ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη.
Η
Ισμήνη Μπονάτσου γεννήθηκε στην
Κεφαλονιά. Σπούδασε ζωγραφική στην
Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας
(1986-1991) και στη Facultad de Bellas Artes, Universitat de
Barcelona, με υποτροφία της Ισπανικής
κυβέρνησης (1993-1994), Είναι κάτοχος
Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών της
Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ, (2010-2012).
Υπήρξε μόνιμη καλλιτεχνική συνεργάτης
του Πολιτιστικού Ιδρύματος “Stichting
SFERRA” στο Άμστερνταμ (1995- 2007) και είχε
την εικαστική επιμέλεια του έντυπου
υλικού για συναυλίες στην Ολλανδία και
το Βέλγιο. Έχει σχεδιάσει εξώφυλλα
δίσκων στην Ελλάδα και το εξωτερικό,
έχει ασχοληθεί με τη σκηνογραφία, την
κατασκευή σκηνικών, την εικονογράφηση
παιδικού βιβλίου και τη video art. Υπήρξε
ιδρυτικό μέλος της street art ομάδας
‘Cookless’. Είναι μέλος της ομάδας
‘Τεχνοπαίγνιον’. Έχει κάνει 13 ατομικές
εκθέσεις σε Ελλάδα, Βέλγιο και Ισπανία.Έχει
συμμετάσχει σε περισσότερες από 50
ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα, Βέλγιο,
Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Αγγλία,
Ισπανία, Εκουαδόρ, Κύπρο, Τουρκία, Κίνα
και Ρωσία.
Η
Αννέττα Σπανουδάκη γεννήθηκε στο
Βερολίνο. Παρακολουθεί μαθήματα στην
Ακαδημία Καλών Τεχνών HdK
του Βερολίνου στο τμήμα Fb 4
Visuelle Kommunikation και ολοκληρώνει
σπουδές στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.
Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί στη
Quadrinnale PQ4
στην Πράγα 2015 και στην ArtAthina
2010. Έργα της βρίσκονται σε διάφορες
συλλογές σε Ελλάδα, Γερμανία, Αυστρία
και Ολλανδία. Έχει συνεργαστεί ως
σκηνογράφος και set designer
με την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Εθνικό
Θέατρο και το Κρατικό Θέατρο Βορείου
Ελλάδας. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Ο
Άρις Στοΐδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη
το 1971. Αρχικά σπούδασε μουσική και
συντήρηση έργων τέχνης στη Θεσσαλονίκη
και στη Βαρκελώνη, αργότερα παρακολούθησε
μαθήματα τεχνολογίας ήχου, ιστορίας
της τέχνης, φιλοσοφίας της αισθητικής
σε πτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο
και πρόσφατα τα φιλοσοφικά μαθήματα
¨Περί της εξέλιξης της ψυχής¨ στη
Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει
παρουσιάσει το εικαστικό του έργο σε
εννέα ατομικές εκθέσεις και σε περισσότερες
από πενήντα ομαδικές στην Ελλάδα, Κύπρο,
Βουλγαρία, Ρουμανία, Τουρκία, Αυστρία,
Γαλλία, Αγγλία, Ρωσία, Ιαπωνία, Βέλγιο,
Ολλανδία και Ισπανία. Έργα του βρίσκονται
σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στην
Ευρώπη και στην Αμερική. Ζει και δημιουργεί
στη Θεσσαλονίκη .
Άρις Στοΐδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη
το 1971. Αρχικά σπούδασε μουσική και
συντήρηση έργων τέχνης στη Θεσσαλονίκη
και στη Βαρκελώνη, αργότερα παρακολούθησε
μαθήματα τεχνολογίας ήχου, ιστορίας
της τέχνης, φιλοσοφίας της αισθητικής
σε πτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο
και πρόσφατα τα φιλοσοφικά μαθήματα
¨Περί της εξέλιξης της ψυχής¨ στη
Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει
παρουσιάσει το εικαστικό του έργο σε
εννέα ατομικές εκθέσεις και σε περισσότερες
από πενήντα ομαδικές στην Ελλάδα, Κύπρο,
Βουλγαρία, Ρουμανία, Τουρκία, Αυστρία,
Γαλλία, Αγγλία, Ρωσία, Ιαπωνία, Βέλγιο,
Ολλανδία και Ισπανία. Έργα του βρίσκονται
σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στην
Ευρώπη και στην Αμερική. Ζει και δημιουργεί
στη Θεσσαλονίκη .
Ο
Στρατής Ταυλαρίδης έχει γεννηθεί
το 1990 στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτος
του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων
Τεχνών (Καλών Τεχνών), του Α.Π.Θ. Έχει
εκθέσει ατομικά σε gallery της Αθήνας και
της Θεσσαλονίκης, καθώς και στον
αρχαιολογικό χώρο του Αλατζά Ιμαρέτ,
την εγκατάσταση με τίτλο «ΣΩΜΑ ΣΗΜΑ»
(Θεσσαλονικη 2013). Συμμετείχε στη 15η
Μπιενάλε Νέων Καλλιτεχνών «SIMBIOSIS?»
(Θεσσαλονικη 2011) και σε καλλιτεχνικά
Φεστιβάλ στην Κωνσταντινούπολη,
Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Σουηδία. Έχει
συμμετάσχει σε Art Fair όπως το «London Art Fair»
(Λονδίνο, 2015) και στην «Art-Athina» (Αθηνά,
2014). Έχει εκθέσει ομαδικά σε gallery του
Λονδίνου (ΆTOPOS CVC, Hellenic Centre,2018), ), του
Βελιγραδίου (Hestia Art Residency & Exhibitions,
2017), της Γερμανιας (Martin Kudlek Gallery, 2015, της
Θεσσαλονίκης (Lola Nikolaou Gallery, 2017-14), της
Αθήνας (CAN Christina Androulidaki Gallery, 2016) και της
Κωνσταντινούπολης (Hulda, 2010). Έχει βραβευτεί
σε Ευρωπαϊκούς και Ελληνικούς διαγωνισμούς.
Σήμερα ζει και εργάζεται στη Αθήνα.
INFO:
Διάρκεια έκθεσης : 18 Ιουνίου – 15
Ιουλίου 2019
Διάρκεια έκθεσης : 18 Ιουνίου – 15
Ιουλίου 2019
Ώρες
λειτουργίας : καθημερινά 9.00- 14.00 και
19.00- 22.30 / Κυριακή 19.00-22.30
λειτουργίας : καθημερινά 9.00- 14.00 και
19.00- 22.30 / Κυριακή 19.00-22.30
Χώρος
Τέχνης “Ώχρα Μπλε” , Π. Κυδά 8, 81400
Μύρινα, Λήμνος. T/F:+302254 026264,
6976220673.
e-mail: ochra.blue13@gmail.com, http://ochrablue.blogspot.gr/,
Τέχνης “Ώχρα Μπλε” , Π. Κυδά 8, 81400
Μύρινα, Λήμνος. T/F:+302254 026264,
6976220673.
e-mail: ochra.blue13@gmail.com, http://ochrablue.blogspot.gr/,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
K. ή ο συλλογικός τρόμος του ατομικού. Ομαδική έκθεση από τη συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο ‘’What We Carry Through the Night’’