Η gallery genesis παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Γκέντση Ρούτση με τίτλο «Συμφωνία».
Εγκαίνια: Πέμπτη
13 Δεκεμβρίου 2018
Ώρα 20:00
Διάρκεια
έκθεσης: 13 Δεκεμβρίου 2018 έως 12
Ιανουαρίου 2019
έκθεσης: 13 Δεκεμβρίου 2018 έως 12
Ιανουαρίου 2019
Καλλιτεχνική
Διεύθυνση: Γιώργος Τζάνερης
Διεύθυνση: Γιώργος Τζάνερης
Σάμερ ο σκύλος, 60Χ100 εκ., λάδι σε μουσαμά |
Η Ντόρα Ηλιοπούλου
– Ρογκάν γράφει στον κατάλογο σχετικά με την έκθεση:
– Ρογκάν γράφει στον κατάλογο σχετικά με την έκθεση:
Διττά
υπερβατική είναι η ενότητα των πρόσφατων έργων του Γκέντση Ρούτση που
παρουσιάζονται στην τωρινή ατομική του έκθεση στην genesis gallery με τον ιδιωματικό όσο και εύγλωττο τίτλο : «Συμφωνία».
υπερβατική είναι η ενότητα των πρόσφατων έργων του Γκέντση Ρούτση που
παρουσιάζονται στην τωρινή ατομική του έκθεση στην genesis gallery με τον ιδιωματικό όσο και εύγλωττο τίτλο : «Συμφωνία».
Στο έπακρον
υποβλητική, η εικαστική γραφή του χαρισματικού καλλιτέχνη μαγνητίζει όχι μόνο
το βλέμμα αλλά και τον ψυχισμό μας. Και αυτό, γιατί μες από την όποια
αποσπασματικά δοσμένη παραστατική εικόνα διαισθανόμαστε άυλα συναισθήματα και
ιδιωματικές καταστάσεις, βιωμένες και επεξεργασμένες μες από την “ποιητική”
ιδιοσυγκρασία του δημιουργού.
υποβλητική, η εικαστική γραφή του χαρισματικού καλλιτέχνη μαγνητίζει όχι μόνο
το βλέμμα αλλά και τον ψυχισμό μας. Και αυτό, γιατί μες από την όποια
αποσπασματικά δοσμένη παραστατική εικόνα διαισθανόμαστε άυλα συναισθήματα και
ιδιωματικές καταστάσεις, βιωμένες και επεξεργασμένες μες από την “ποιητική”
ιδιοσυγκρασία του δημιουργού.
Η ευρηματική
“mise en page” καθώς και η ιδιωματική αξιοποίηση της σκίασης και του
φωτισμού πέρα από την υποβολή ενός “ιδιόμορφου ρυθμού” ενθαρρύνουν τη φαντασία
μας και τον ψυχικό μας κόσμο να
λειτουργήσουν συνειρμικά υλοποιώντας και από μιαν υπέρβαση, κάθε φορά.
“mise en page” καθώς και η ιδιωματική αξιοποίηση της σκίασης και του
φωτισμού πέρα από την υποβολή ενός “ιδιόμορφου ρυθμού” ενθαρρύνουν τη φαντασία
μας και τον ψυχικό μας κόσμο να
λειτουργήσουν συνειρμικά υλοποιώντας και από μιαν υπέρβαση, κάθε φορά.
Υπέρβαση που
με έναν ομοιοπαθητικό τρόπο ενορχηστρώνει και από μια διαφορετική κατάσταση
είτε μέσα στην άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα είτε και πέρα από αυτήν, μες από
ανεξάντλητες και ποιητικές σε υφή διεργασίες.
με έναν ομοιοπαθητικό τρόπο ενορχηστρώνει και από μια διαφορετική κατάσταση
είτε μέσα στην άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα είτε και πέρα από αυτήν, μες από
ανεξάντλητες και ποιητικές σε υφή διεργασίες.
Καθρέπτης
και καταγραφέας συναισθημάτων και αντιδράσεων
προβάλει αποκλειστικά εδώ, η πλαστικότητα του ευρηματικά και
αποσπασματικά δοσμένου σώματος. Προσέγγιση που χάρη στο ταλέντο και το πάθος
του καλλιτέχνη για την πρωτότυπη και ποιητική σε εικαστικούς χειρισμούς
θεματική του, ενεργοποιεί έναν ιδιαίτερα δυναμικό και πλούσιο σε αποχρώσεις
διάλογο με τον θεατή.
και καταγραφέας συναισθημάτων και αντιδράσεων
προβάλει αποκλειστικά εδώ, η πλαστικότητα του ευρηματικά και
αποσπασματικά δοσμένου σώματος. Προσέγγιση που χάρη στο ταλέντο και το πάθος
του καλλιτέχνη για την πρωτότυπη και ποιητική σε εικαστικούς χειρισμούς
θεματική του, ενεργοποιεί έναν ιδιαίτερα δυναμικό και πλούσιο σε αποχρώσεις
διάλογο με τον θεατή.
Με έναν
ομοιοπαθητικά και απόλυτα ποιητικά βιωμένο από τον Γκέντση τρόπο, τα ερεθίσματα
του ζωγράφου αφομοιώνονται εξίσου ενστικτωδώς από τον θεατή που σε καμία
περίπτωση δεν παραμένει αδιάφορος. Αντίθετα, παρακινείται να ενορχηστρώσει με
αφετηρία την εικόνα του καλλιτέχνη, το δικό του όραμα.
ομοιοπαθητικά και απόλυτα ποιητικά βιωμένο από τον Γκέντση τρόπο, τα ερεθίσματα
του ζωγράφου αφομοιώνονται εξίσου ενστικτωδώς από τον θεατή που σε καμία
περίπτωση δεν παραμένει αδιάφορος. Αντίθετα, παρακινείται να ενορχηστρώσει με
αφετηρία την εικόνα του καλλιτέχνη, το δικό του όραμα.
Ντόρα Ηλιοπούλου-Ρογκάν
Δρ.
Ιστορικός της Τέχνης-Τεχνοκριτικός
Ιστορικός της Τέχνης-Τεχνοκριτικός
Officier des Arts et Lettres
Αχινός, 60Χ56 εκ., μολύβι |
Η Βίλλυ
Χαραλαμποπούλου γράφει στον κατάλογο:
Χαραλαμποπούλου γράφει στον κατάλογο:
Όμορφα και
δουλεμένα στην εντέλεια, τα σώματα στα έργα του Γκέντση. Tόσο κοντινά και τόσο απόμακρα. Ούτε να φανερωθούν
επιθυμούν, ούτε να κρυφτούν. Οικεία και ξένα την ίδια στιγμή.
δουλεμένα στην εντέλεια, τα σώματα στα έργα του Γκέντση. Tόσο κοντινά και τόσο απόμακρα. Ούτε να φανερωθούν
επιθυμούν, ούτε να κρυφτούν. Οικεία και ξένα την ίδια στιγμή.
Σώματα που
το καθένα προσπαθεί να πει κάτι. Περιγράφουν ίσως μια κοινή σκοτεινή ιστορία
μέσα από πολλές διαφορετικές εκφάνσεις. Σώματα που δεν τολμούν να στρέψουν το
κεφάλι, μήπως αποκαλυφθεί η αλήθεια τους, οι πτυχές της προσωπικότητας ή της
ζωής τους που αρνούνται να τις δουν κατάματα.
το καθένα προσπαθεί να πει κάτι. Περιγράφουν ίσως μια κοινή σκοτεινή ιστορία
μέσα από πολλές διαφορετικές εκφάνσεις. Σώματα που δεν τολμούν να στρέψουν το
κεφάλι, μήπως αποκαλυφθεί η αλήθεια τους, οι πτυχές της προσωπικότητας ή της
ζωής τους που αρνούνται να τις δουν κατάματα.
Σώματα
δέσμια μιας αλήθειας που πάντα θα τα ακολουθεί και θα ενώνει το παρελθόν με το
παρόν με μια αδιόρατη λεπτή κλωστή.
δέσμια μιας αλήθειας που πάντα θα τα ακολουθεί και θα ενώνει το παρελθόν με το
παρόν με μια αδιόρατη λεπτή κλωστή.
Προκαλούν
τον θεατή να θυμηθεί τη δική του σκοτεινή ιστορία, η οποία θα λειτουργήσει στη
πραγματικότητα ως καθρέφτης, όπως όταν κάποιος κοιτάζει ρεαλιστικά τον εαυτό
του γυμνό.
τον θεατή να θυμηθεί τη δική του σκοτεινή ιστορία, η οποία θα λειτουργήσει στη
πραγματικότητα ως καθρέφτης, όπως όταν κάποιος κοιτάζει ρεαλιστικά τον εαυτό
του γυμνό.
Βίλλυ Χαραλαμποπούλου
Φιλόλογος
Ιταλικής γλώσσας με ειδίκευση στον Πολιτισμό
Ιταλικής γλώσσας με ειδίκευση στον Πολιτισμό
Σαν νύφη, 70Χ50 εκ., λάδι σε μουσαμά |
Γκέντση
Ρούτσης
Ρούτσης
Γεννήθηκε το
1982. Από το 2000 έως το 2005 σπούδασε στο Α’ Εργαστήριο Ζωγραφικής της
Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών με καθηγητές τους Δ. Μυταρά και κ. Ζ. Αρβανίτη.
Κατά την διάρκεια των σπουδών του διδάχθηκε σκηνογραφία με καθηγητή τον κ. Γ.
Ζιάκα και χαρακτική με καθηγητή τον Β. Καζάκο. Το διάστημα 2004-’05 φοίτησε
μέσω του προγράμματος Socrates – Erasmus στην Accademia di Belle Arti της Φλωρεντίας με καθηγητή τον κ. R. Dragomirescu.
1982. Από το 2000 έως το 2005 σπούδασε στο Α’ Εργαστήριο Ζωγραφικής της
Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών με καθηγητές τους Δ. Μυταρά και κ. Ζ. Αρβανίτη.
Κατά την διάρκεια των σπουδών του διδάχθηκε σκηνογραφία με καθηγητή τον κ. Γ.
Ζιάκα και χαρακτική με καθηγητή τον Β. Καζάκο. Το διάστημα 2004-’05 φοίτησε
μέσω του προγράμματος Socrates – Erasmus στην Accademia di Belle Arti της Φλωρεντίας με καθηγητή τον κ. R. Dragomirescu.
Το 2016
επελέγη στους είκοσι νικητές του διαγωνισμού από το Μουσείο Φρυσίρα «3ο Βραβείο
Ευρωπαϊκής Ζωγραφικής».
επελέγη στους είκοσι νικητές του διαγωνισμού από το Μουσείο Φρυσίρα «3ο Βραβείο
Ευρωπαϊκής Ζωγραφικής».
Από το 2007
συνεργάζεται με το Δήμο Καλλιθέας στην καλλιτεχνική διεύθυνση της Δημοτικής
Πινακοθήκης ‘Σοφία Λασκαρίδου’ επιμελούμενος όλες τις εκθέσεις, τις εκδηλώσεις
και τις εκδόσεις αυτής.
συνεργάζεται με το Δήμο Καλλιθέας στην καλλιτεχνική διεύθυνση της Δημοτικής
Πινακοθήκης ‘Σοφία Λασκαρίδου’ επιμελούμενος όλες τις εκθέσεις, τις εκδηλώσεις
και τις εκδόσεις αυτής.
Έχει
δημιουργήσει τα σκηνικά και κοστούμια στις παραστάσεις: ‘Περιμένοντας τον
Γκοντό’ S. Beckett, Θέατρο της Ημέρας, σκην. Βασίλης
Ασλανίδης. ‘La voix humaine’ J. Cocteau, An Art Artistry, σκην. Κ. Κερκύρα. ‘Or
not to love’ W. Shakespeare, Beton 7, σκην. Κ. Παπαναστασάτου. ‘Μετά τη σιωπή’ (σύνθεση κειμένων από
την θεατρική ομάδα ‘OPA’) Θέατρο Ελπίδας, σκην. Π. Παπαβασιλείου, κ. α.
δημιουργήσει τα σκηνικά και κοστούμια στις παραστάσεις: ‘Περιμένοντας τον
Γκοντό’ S. Beckett, Θέατρο της Ημέρας, σκην. Βασίλης
Ασλανίδης. ‘La voix humaine’ J. Cocteau, An Art Artistry, σκην. Κ. Κερκύρα. ‘Or
not to love’ W. Shakespeare, Beton 7, σκην. Κ. Παπαναστασάτου. ‘Μετά τη σιωπή’ (σύνθεση κειμένων από
την θεατρική ομάδα ‘OPA’) Θέατρο Ελπίδας, σκην. Π. Παπαβασιλείου, κ. α.
Έχει
φιλοτεχνήσει πλήθος αφισών για παραστάσεις και εκθέσεις καθώς και εξώφυλλα
βιβλίων.
φιλοτεχνήσει πλήθος αφισών για παραστάσεις και εκθέσεις καθώς και εξώφυλλα
βιβλίων.
Φραγκόσυκα, 35Χ35 εκ., μολύβι |
Άμα, 40Χ31 εκ., μολύβι |
Ατομικές
εκθέσεις:
εκθέσεις:
2018:
‘Συμφωνία – Symphony’, Gallery Genesis, Αθήνα.
‘Συμφωνία – Symphony’, Gallery Genesis, Αθήνα.
2014: ‘activity-δραστηριότητα, ζωγραφική και άλλα…’ Γκαλερί Art Πρίσμα, Πειραιάς.
Σημαντικότερες
ομαδικές εκθέσεις:
ομαδικές εκθέσεις:
2018: ‘Παράδοξος ύπνος’, Gallery
Genesis Αθήνα.
Genesis Αθήνα.
2017: ‘3ο
Βραβείο Ευρωπαικής Ζωγραφικής’ Μουσείο Φρυσίρα, Αθήνα.(κατ.)
Βραβείο Ευρωπαικής Ζωγραφικής’ Μουσείο Φρυσίρα, Αθήνα.(κατ.)
2016:
‘Ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις’, Γκαλερί Art Πρίσμα, Πειραιάς.
‘Ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις’, Γκαλερί Art Πρίσμα, Πειραιάς.
2014:
‘Αναφορά στον Δομίμικο Θεοτοκόπουλο’, Ένα Γκαλερί, Αθήνα (κατ.)
‘Αναφορά στον Δομίμικο Θεοτοκόπουλο’, Ένα Γκαλερί, Αθήνα (κατ.)
2013: ‘Οι εν
Καλλιθέα Καλλιτέχνες 3’, Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
Καλλιθέα Καλλιτέχνες 3’, Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
‘Happy end?’ Γκαλερί Art Πρίσμα
2011: «2+1 έκθεση εικαστικών», Χώρος
‘atelier’
‘atelier’
2010: ‘Aura arboris’ St. George
Lyccabetus επιμέλεια Ντ. Ηλιοπούλου -Ρογκάν
Lyccabetus επιμέλεια Ντ. Ηλιοπούλου -Ρογκάν
2009:
‘Αντισταθείτε’ Τεχνόπολις – Γκάζι, Unicef, επιμέλεια Ντ. Ηλιοπούλου -Ρογκάν (κατ.)
‘Αντισταθείτε’ Τεχνόπολις – Γκάζι, Unicef, επιμέλεια Ντ. Ηλιοπούλου -Ρογκάν (κατ.)
‘Έρως …
έρωτες’ Imperial Hotel, Λάρισα, επιμέλεια Ν. Θωμάκου – Art Πρίσμα
έρωτες’ Imperial Hotel, Λάρισα, επιμέλεια Ν. Θωμάκου – Art Πρίσμα
‘Οι
γειτονιές του Πειραιά’ Μουσείο Ολυμπιακού, επιμέλεια Ν. Θωμάκου – Art Πρίσμα (κατ.)
γειτονιές του Πειραιά’ Μουσείο Ολυμπιακού, επιμέλεια Ν. Θωμάκου – Art Πρίσμα (κατ.)
‘Ελληνικά
Χρώματα στο εξωτερικό’ κτήριο ΥΠ. ΕΞ (κατ.)
Χρώματα στο εξωτερικό’ κτήριο ΥΠ. ΕΞ (κατ.)
‘Οι εν
Καλλιθέα καλλιτέχνες 2’ Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
Καλλιθέα καλλιτέχνες 2’ Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
2008: ‘Καλή Τέχνη’
Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
‘Εικόνα-
Χώρος- Δράση 2’ Τεχνόπολις Γκάζι (κατ.)
Χώρος- Δράση 2’ Τεχνόπολις Γκάζι (κατ.)
‘Ο Πειραιας
ζωντανεύει με χρώματα’ Δημοτική
Πινακοθήκη Πειραιά, διοργάνωση Art Πρίσμα
ζωντανεύει με χρώματα’ Δημοτική
Πινακοθήκη Πειραιά, διοργάνωση Art Πρίσμα
2007: ‘Με
θέα το πάρκο’ Ξενοδοχείο PARK HOTEL
θέα το πάρκο’ Ξενοδοχείο PARK HOTEL
‘Φυσικές Ανατροπές’ Γκαλερί PRO–ART
2006:
‘Απόφοιτοι 2004-05’ Εργοστάσιο Α.Σ.Κ.Τ. (κατ.)
‘Απόφοιτοι 2004-05’ Εργοστάσιο Α.Σ.Κ.Τ. (κατ.)
‘23Κ+Κ’
Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου»
(κατ.)
Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου»
(κατ.)
‘Εσωτερικοί
Χώροι’ Αστρολάβος art life
Χώροι’ Αστρολάβος art life
‘Οι εν
Καλλιθέα καλλιτέχνες’ Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
Καλλιθέα καλλιτέχνες’ Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σ. Λασκαρίδου» (κατ.)
‘Το μόνο που
θέλω είναι τα πάντα…’ GALLERY + LAB
θέλω είναι τα πάντα…’ GALLERY + LAB
2005: ‘60
χρόνια μετά’ Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων (κατ.)
χρόνια μετά’ Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων (κατ.)
‘Έκθεση
διακριθέντων 1ης BIENNALLE Ύδρας’ Ύδρα
διακριθέντων 1ης BIENNALLE Ύδρας’ Ύδρα
2004: ‘Σώμα
+ αρχαίο δράμα’ Πολιτιστικό Κέντρο Ελευσίνα
+ αρχαίο δράμα’ Πολιτιστικό Κέντρο Ελευσίνα
‘1η BIENNALLE Ύδρας’ Πολιτιστικό Κέντρο «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» Ύδρα (κατ.)
2003: ‘Με
τίτλο’ Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη» Καλλιθέα
τίτλο’ Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη» Καλλιθέα
1999:
‘Έκθεση διακριθέντων από το διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε’ Ζάππειο
Μέγαρο.
‘Έκθεση διακριθέντων από το διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε’ Ζάππειο
Μέγαρο.
Ανθρώπινες αποσκευές,27Χ47, μολύβι |
Genesis.
35 HARITOS Street,
Kolonaki 10675
Athens, Greece.
Tel.: +30 211 7100566
Gallery
Genesis Opening Hours:
Genesis Opening Hours:
Tuesday – Thursday – Friday 11:30 –
21:30
21:30
Wednesday – Saturday 11:30 – 15:30
Χωρίς κίνδυνο, 70Χ50 εκ., λάδι σε μουσαμά |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
Δημήτρης Χαλάτσης «Συγχύσεις». Ατομική έκθεση στο Potential Project.
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο ‘’What We Carry Through the Night’’
Η genesis gallery παρουσιάζει στον νέο της χώρο στην οδό Ιπποκράτους 121 την έκθεση του Κωνσταντίνου...
Ομαδική έκθεση «Σκιές». Eικαστικό αφιέρωμα στον John Cassavetes από την Ελληνοαμερικάνικη Ένωση.