Στα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης «Θέρος, αδυσώπητον και δρεπανηφόρον».
Στο διώροφο διατηρητέο της οδού Λασκαρίδου
στην Καλλιθέα, έργο του Τσίλερ ( 1887 ), στεγάζεται εδώ και δεκαπέντε χρόνια η Δημοτική Πινακοθήκη της Καλλιθέας. Το
οίκημα υπήρξε η κατοικία της οικογένειας Λασκαρίδη και σε αυτό έζησε η γνωστή
ζωγράφος Σοφία Λασκαρίδη, κόρη του Λάσκαρη Λασκαρίδη και της παιδαγωγού
Αικατερίνης Χρηστομάνου…
στην Καλλιθέα, έργο του Τσίλερ ( 1887 ), στεγάζεται εδώ και δεκαπέντε χρόνια η Δημοτική Πινακοθήκη της Καλλιθέας. Το
οίκημα υπήρξε η κατοικία της οικογένειας Λασκαρίδη και σε αυτό έζησε η γνωστή
ζωγράφος Σοφία Λασκαρίδη, κόρη του Λάσκαρη Λασκαρίδη και της παιδαγωγού
Αικατερίνης Χρηστομάνου…
Η Σοφία Λασκαρίδη ήταν η πρώτη γυναίκα που εισήλθε στο
τότε Σχολείο των Τεχνών ( μετέπειτα Α.Σ.Κ.Τ.) με παρέμβαση του Βασιλιά Γεωργίου
Α’, αποφοιτώντας το 1907.
τότε Σχολείο των Τεχνών ( μετέπειτα Α.Σ.Κ.Τ.) με παρέμβαση του Βασιλιά Γεωργίου
Α’, αποφοιτώντας το 1907.
Το κτήριο είναι εξαιρετικό, οικιστικό κόσμημα
για την πόλη, και φιλοξενεί περιοδικές εικαστικές εκθέσεις αρκετά συχνά. Την Παρασκευή 15 / 7 εγκαινιάστηκε η ομαδική
έκθεση με τίτλο «Θέρος, αδυσώπητον και
δρεπανηφόρον» στην οποία συμμετέχουν με έργα τους 13 εικαστικοί
καλλιτέχνες, στην πλειονότητά τους απόφοιτοι της Α.Σ.Κ.Τ. της Αθήνας.
για την πόλη, και φιλοξενεί περιοδικές εικαστικές εκθέσεις αρκετά συχνά. Την Παρασκευή 15 / 7 εγκαινιάστηκε η ομαδική
έκθεση με τίτλο «Θέρος, αδυσώπητον και
δρεπανηφόρον» στην οποία συμμετέχουν με έργα τους 13 εικαστικοί
καλλιτέχνες, στην πλειονότητά τους απόφοιτοι της Α.Σ.Κ.Τ. της Αθήνας.
Η βασική θεματολογία της έκθεσης ανακοινώνεται
μέσα από τον τίτλο της, συνοψίζοντας τα χαρακτηριστικά μιας ολόκληρης εποχής
του χρόνου σε δύο ουσιαστικά λέξεις που ένωσε με νόημα ο Αλέξανδρος
Παπαδιαμάντης, δίνοντάς τους ξεχωριστή σημασία. Το καλοκαίρι του θερισμού και
το καλοκαίρι της ραστώνης είναι δύο πραγματικές έννοιες και όχι σχήματα λόγου,
αφού συνυπάρχουν αρμονικά – δίχως τέλος – στο πέρασμα του χρόνου, από την αυγή
έως το δείλι της πιο θερμής εποχής.
μέσα από τον τίτλο της, συνοψίζοντας τα χαρακτηριστικά μιας ολόκληρης εποχής
του χρόνου σε δύο ουσιαστικά λέξεις που ένωσε με νόημα ο Αλέξανδρος
Παπαδιαμάντης, δίνοντάς τους ξεχωριστή σημασία. Το καλοκαίρι του θερισμού και
το καλοκαίρι της ραστώνης είναι δύο πραγματικές έννοιες και όχι σχήματα λόγου,
αφού συνυπάρχουν αρμονικά – δίχως τέλος – στο πέρασμα του χρόνου, από την αυγή
έως το δείλι της πιο θερμής εποχής.
Στη συγκεκριμένη έκθεση τα έργα ζωγραφικά,
τυπώματα, εγκαταστάσεις και video παρουσιάζονται σε δύο
χώρους, αυτόν του ισογείου αλλά και του 1ου ορόφου. Ιδιαίτερη
εντύπωση μας έκανε η εγκατάσταση της Αλεξάνδρας Πετρανάκη, οι ζωγραφικοί
πίνακες του Γεράσιμου Θωμά και του Δημοσθένη Δαβέττα καθώς η ζωγραφική με κερί
σε πανί της Σοφίας Μπόμπολη.
τυπώματα, εγκαταστάσεις και video παρουσιάζονται σε δύο
χώρους, αυτόν του ισογείου αλλά και του 1ου ορόφου. Ιδιαίτερη
εντύπωση μας έκανε η εγκατάσταση της Αλεξάνδρας Πετρανάκη, οι ζωγραφικοί
πίνακες του Γεράσιμου Θωμά και του Δημοσθένη Δαβέττα καθώς η ζωγραφική με κερί
σε πανί της Σοφίας Μπόμπολη.
Η έκθεση
θα διαρκέσει έως και τις 25 Ιουλίου 2016 και θα είναι ανοικτή για το κοινό καθημερινά
Δευτέρα έως και Παρασκευή 10:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00.
θα διαρκέσει έως και τις 25 Ιουλίου 2016 και θα είναι ανοικτή για το κοινό καθημερινά
Δευτέρα έως και Παρασκευή 10:00 – 14:00 & 18:00 – 21:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
K. ή ο συλλογικός τρόμος του ατομικού. Ομαδική έκθεση από τη συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο ‘’What We Carry Through the Night’’