Ατομική έκθεση γλυπτικής της Χριστιάνας Λαζοπούλου στη Γκαλερί ΗΩΣ.
Εγκαίνια
έκθεσης: Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018
έκθεσης: Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018
Διάρκεια
έκθεσης: 11 – 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
έκθεσης: 11 – 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Πόσες φορές
δεν πιάνουμε τον εαυτό μας να αναγνωρίζει μορφές ανθρώπων, ζώων και πραγμάτων
στα σύννεφα, στους βράχους και αλλού?
δεν πιάνουμε τον εαυτό μας να αναγνωρίζει μορφές ανθρώπων, ζώων και πραγμάτων
στα σύννεφα, στους βράχους και αλλού?
Δεν μπορεί
παρά να είναι μια ανάγκη που μας δίνει ικανοποίηση και είναι αυτή η ανάγκη που
μας οδηγεί στη ζωγραφική στη γλυπτική και σε κάθε άλλη μίμηση των μορφών. Είναι
η διαδικασία εκείνη που βοηθάει τον άνθρωπο να αυτοπροσδιορίζεται και να
εξελίσσεται.
παρά να είναι μια ανάγκη που μας δίνει ικανοποίηση και είναι αυτή η ανάγκη που
μας οδηγεί στη ζωγραφική στη γλυπτική και σε κάθε άλλη μίμηση των μορφών. Είναι
η διαδικασία εκείνη που βοηθάει τον άνθρωπο να αυτοπροσδιορίζεται και να
εξελίσσεται.
Τα μοντέλα
είναι συνήθως φυσικά και για να μπορέσει ο άνθρωπος να τα ΄΄διαβάσει΄΄-έτσι
ώστε να τα καταλάβει- χρησιμοποίησε την γεωμετρία στην πρωταρχική της μορφή.
Την εφαρμογή αυτής της γνώσης την βλέπουμε γύρω μας σε κατασκευές που πετούν,
πλέουν και κυρίως κινούνται, φέροντας τους φυσικούς ρυθμούς καταγωγής τους.
είναι συνήθως φυσικά και για να μπορέσει ο άνθρωπος να τα ΄΄διαβάσει΄΄-έτσι
ώστε να τα καταλάβει- χρησιμοποίησε την γεωμετρία στην πρωταρχική της μορφή.
Την εφαρμογή αυτής της γνώσης την βλέπουμε γύρω μας σε κατασκευές που πετούν,
πλέουν και κυρίως κινούνται, φέροντας τους φυσικούς ρυθμούς καταγωγής τους.
Η Χριστιάνα
Λαζοπούλου βρίσκει τους κρυφούς αυτούς κώδικες σε μηχανικά μέρη και τους
μεταμορφώνει δίνοντας τους υπόσταση μετεμψυχώνοντάς τους θα λέγαμε, συνδυάζοντας
μαζί τους και άλλα στοιχεία.
Λαζοπούλου βρίσκει τους κρυφούς αυτούς κώδικες σε μηχανικά μέρη και τους
μεταμορφώνει δίνοντας τους υπόσταση μετεμψυχώνοντάς τους θα λέγαμε, συνδυάζοντας
μαζί τους και άλλα στοιχεία.
Το υλικό
έχει γι’ αυτήν πρωταρχικό ρόλο, το σέβεται και το αναδεικνύει. Το έργο της
κάνει αναφορές σε έργα και κατασκευές παλαιότερων δημιουργών ( Picasso, Caro, Chillida και άλλων). Φτάνει σε ένα αποτέλεσμα πρωτόγονης τέχνης
φτιαγμένο με σύγχρονα εξαρτήματα, παρουσιάζοντάς μας σε άλλη διάσταση πράγματα
που τα προσπερνάμε καθημερινά, σαν να φιλοδοξεί να μας κάνει πιο
΄΄προσεχτικούς΄΄ στοιχείο που την χαρακτηρίζει τουλάχιστον καλλιτεχνικά.
έχει γι’ αυτήν πρωταρχικό ρόλο, το σέβεται και το αναδεικνύει. Το έργο της
κάνει αναφορές σε έργα και κατασκευές παλαιότερων δημιουργών ( Picasso, Caro, Chillida και άλλων). Φτάνει σε ένα αποτέλεσμα πρωτόγονης τέχνης
φτιαγμένο με σύγχρονα εξαρτήματα, παρουσιάζοντάς μας σε άλλη διάσταση πράγματα
που τα προσπερνάμε καθημερινά, σαν να φιλοδοξεί να μας κάνει πιο
΄΄προσεχτικούς΄΄ στοιχείο που την χαρακτηρίζει τουλάχιστον καλλιτεχνικά.
Οι κεραμικές
της φιγούρες με εμφανή την ανάγκη να τις επιζωγραφίσει με μοτίβα άλλοτε
χρωματιστά, άλλοτε όχι – εγχείρημα δύσκολο και εύκολα παρεξηγήσιμο για κάθε
γλύπτη αλλά πάντα ελκυστικό – ενώνουν το αρχέγονο στοιχείο που χαρακτηρίζει την
δουλειά της με κάτι πάντα πολύ σύγχρονο.
της φιγούρες με εμφανή την ανάγκη να τις επιζωγραφίσει με μοτίβα άλλοτε
χρωματιστά, άλλοτε όχι – εγχείρημα δύσκολο και εύκολα παρεξηγήσιμο για κάθε
γλύπτη αλλά πάντα ελκυστικό – ενώνουν το αρχέγονο στοιχείο που χαρακτηρίζει την
δουλειά της με κάτι πάντα πολύ σύγχρονο.
Τα έργα της
απλά, εύσχημα και με μεγάλη αίσθηση του μέτρου. Αποφεύγει κάθε σειρήνα εύκολου
εντυπωσιασμού που, δυστυχώς, κυριαρχεί στην εποχή μας και όχι μόνο στη τέχνη.
απλά, εύσχημα και με μεγάλη αίσθηση του μέτρου. Αποφεύγει κάθε σειρήνα εύκολου
εντυπωσιασμού που, δυστυχώς, κυριαρχεί στην εποχή μας και όχι μόνο στη τέχνη.
Η πρώτη της
αυτή ατομική έκθεση – που δεν βιάστηκε να πραγματοποιήσει – δίνει τα καλύτερα
εχέγγυα για την μελλοντική πορεία της.
αυτή ατομική έκθεση – που δεν βιάστηκε να πραγματοποιήσει – δίνει τα καλύτερα
εχέγγυα για την μελλοντική πορεία της.
Βασίλης Διονυσόπουλος
Ζωγράφος
Η Χριστιάνα
Λαζοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Αποφοίτησε από την Φιλοσοφική σχολή
του πανεπιστημίου Paris VIII το 1990. Αρχικά μαθήτευσε στο εργαστήριο του γλύπτη
Στέλιου Τριάντη και στη συνέχεια σπούδασε (2000-2006) γλυπτική στην Ανωτάτη
Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας με καθηγητή τον Θόδωρο Παπαγιάννη. Από το2008 έως το
2010 διδάχθηκε την τέχνη του κοσμήματος δίπλα στον Άκη Γκούμα. Επί σειρά ετών
δίδαξε ζωγραφική και κεραμική σε Δήμους και Μουσεία. Από το 2016 διδάσκει στη
δημόσια εκπαίδευση.
Λαζοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Αποφοίτησε από την Φιλοσοφική σχολή
του πανεπιστημίου Paris VIII το 1990. Αρχικά μαθήτευσε στο εργαστήριο του γλύπτη
Στέλιου Τριάντη και στη συνέχεια σπούδασε (2000-2006) γλυπτική στην Ανωτάτη
Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας με καθηγητή τον Θόδωρο Παπαγιάννη. Από το2008 έως το
2010 διδάχθηκε την τέχνη του κοσμήματος δίπλα στον Άκη Γκούμα. Επί σειρά ετών
δίδαξε ζωγραφική και κεραμική σε Δήμους και Μουσεία. Από το 2016 διδάσκει στη
δημόσια εκπαίδευση.
Είναι
γραμματέας της εφορίας γλυπτικής του ΕΕΤΕ.
γραμματέας της εφορίας γλυπτικής του ΕΕΤΕ.
Συμπόσια Γλυπτικής
2003 ΄΄ Scuttura in Pietra΄΄, Vicenza, Ιταλία.
2006
΄΄Συνομιλίες΄΄, Σκύρος.
΄΄Συνομιλίες΄΄, Σκύρος.
2018 1ο
Συμπόσιο Γλυπτικής, Εγγαρές, Νάξος.
Συμπόσιο Γλυπτικής, Εγγαρές, Νάξος.
Ομαδικές Εκθέσεις
2005 ΄΄ 30
Χρόνια Δράσης΄΄, Ένωση Σπάρτης Μ. Ασίας, Ν Ιωνία.
Χρόνια Δράσης΄΄, Ένωση Σπάρτης Μ. Ασίας, Ν Ιωνία.
2006 ΄΄
Άνθρωποι- Χρώμα + Σίδερο΄΄, με την κίνηση Εικαστικών ΄΄Πέρασμα΄΄,
Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος.
Άνθρωποι- Χρώμα + Σίδερο΄΄, με την κίνηση Εικαστικών ΄΄Πέρασμα΄΄,
Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος.
2006 ”
Παιδί “, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, Πειραιάς.
Παιδί “, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, Πειραιάς.
2007
“…Με αφορμή μια Έκθεση…”, Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθηνών
“Μελίνα”, Αθήνα.
“…Με αφορμή μια Έκθεση…”, Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθηνών
“Μελίνα”, Αθήνα.
2007
“ΚαφέΤέχνες” by Nescafe, Αθηναίς, Αθήνα.
“ΚαφέΤέχνες” by Nescafe, Αθηναίς, Αθήνα.
2008
“Παιδί” Νοσοκομείο Παίδων, Αθήνα
“Παιδί” Νοσοκομείο Παίδων, Αθήνα
2012 ”
Ο Χρόνος στη Τέχνη”, Χαροκόπειον Πανεπιστήμιο, Αθήνα.
Ο Χρόνος στη Τέχνη”, Χαροκόπειον Πανεπιστήμιο, Αθήνα.
2015 Προς
τιμήν των 60 χρόνων της Ελληνικής Επιτροπής Διεθνούς Ύφεσης και Ειρήνης,
Πολιτιστικό κέντρο ΄΄Μελίνα΄΄του Δήμου Αθηναίων.
τιμήν των 60 χρόνων της Ελληνικής Επιτροπής Διεθνούς Ύφεσης και Ειρήνης,
Πολιτιστικό κέντρο ΄΄Μελίνα΄΄του Δήμου Αθηναίων.
2016 ΄΄ Gioielli Fermento 2016΄΄, La
vigna delle Arti, Torre Fornello, Ιταλία.
vigna delle Arti, Torre Fornello, Ιταλία.
2016 ΄΄
Άνθρωποι-χρώμα+ Σίδερο΄΄, με την κίνηση Εικαστικών ΄΄Πέρασμα΄΄, Εργοστάσιο
Καχραμάνογλου Κερατσίνι.
Άνθρωποι-χρώμα+ Σίδερο΄΄, με την κίνηση Εικαστικών ΄΄Πέρασμα΄΄, Εργοστάσιο
Καχραμάνογλου Κερατσίνι.
2017 ΄΄ Gioielli Fermento΄΄ , Sofa, Νέα Υόρκη.
2017 ΄΄
Μικρογλυπτική 2017΄΄ , έκθεση του ΕΕΤΕ σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση
Κρατουμένων Αγωνιστών Μακρονήσου, Θησείο.
Μικρογλυπτική 2017΄΄ , έκθεση του ΕΕΤΕ σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση
Κρατουμένων Αγωνιστών Μακρονήσου, Θησείο.
ΗΩΣ ΧΩΡΟΣ ΤΕΧΝΗΣ
Χέϋδεν 38 ,πλ
Βικτωρίας, σταθμος ΗΛΠΑΠ, Αθήνα 10434. τηλ:
210 8820054
Βικτωρίας, σταθμος ΗΛΠΑΠ, Αθήνα 10434. τηλ:
210 8820054
e–mail : eosgallery@yahoo.gr fb : Eos Gallery
Τρίτη-
Παρασκευή 12.00 – 20.00 / Σάββατο 12.00 – 15.00 / Κυριακή 11.00 – 15.00
Παρασκευή 12.00 – 20.00 / Σάββατο 12.00 – 15.00 / Κυριακή 11.00 – 15.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
Δημήτρης Χαλάτσης «Συγχύσεις». Ατομική έκθεση στο Potential Project.
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο ‘’What We Carry Through the Night’’