Στα εγκαίνια της ομαδικής εικαστικής έκθεσης «Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο» στην Αίθουσα Τέχνης «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ – δεξαμενή» ( Βίντεο / Φωτορεπορτάζ ).
Εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου στην Αίθουσα Τέχνης «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ – δεξαμενή» η ομαδική εικαστική έκθεση με τίτλο: « Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο». Την έκθεση
επιμελήθηκε ο Μάνος Στεφανίδης και
συμμετέχουν σε αυτή δεκατέσσερις εικαστικοί καλλιτέχνες με έργα ζωγραφικής,
γλυπτά και φωτογραφίες. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 18 Μαρτίου 2017 και σίγουρα αποτελεί μια από τις καλύτερες
εικαστικές προτάσεις της τρέχουσας περιόδου, συνδυάζοντας υψηλής αισθητικής
έργα, εξαιρετικό επίπεδο οργάνωσης και άψογη επιμέλεια…
επιμελήθηκε ο Μάνος Στεφανίδης και
συμμετέχουν σε αυτή δεκατέσσερις εικαστικοί καλλιτέχνες με έργα ζωγραφικής,
γλυπτά και φωτογραφίες. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 18 Μαρτίου 2017 και σίγουρα αποτελεί μια από τις καλύτερες
εικαστικές προτάσεις της τρέχουσας περιόδου, συνδυάζοντας υψηλής αισθητικής
έργα, εξαιρετικό επίπεδο οργάνωσης και άψογη επιμέλεια…
Η βραδιά των εγκαινίων χαρακτηρίστηκε από τη
μεγάλη προσέλευση επισκεπτών, που βρέθηκαν στον εκθεσιακό χώρο του «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΥ – δεξαμενή» με σκοπό να
δουν από κοντά τα εκθέματα, ανταλλάσσοντας απόψεις με τους συμμετέχοντες
εικαστικούς αλλά και τους υπολοίπους φιλότεχνους, ιδιοκτήτες γκαλερί, συλλέκτες
που έδωσαν το παρόν.
μεγάλη προσέλευση επισκεπτών, που βρέθηκαν στον εκθεσιακό χώρο του «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΥ – δεξαμενή» με σκοπό να
δουν από κοντά τα εκθέματα, ανταλλάσσοντας απόψεις με τους συμμετέχοντες
εικαστικούς αλλά και τους υπολοίπους φιλότεχνους, ιδιοκτήτες γκαλερί, συλλέκτες
που έδωσαν το παρόν.
Ο επιμελητής της έκθεσης Μάνος Στεφανίδης προλογίζοντας το άνοιγμα έκανε σύντομη αναφορά
στον όρο Ρέκβιεμ και το τι σημαίνει
ουσιαστικά αυτός, αναφερόμενος στη χρήση του, στην προέλευσή του αλλά και τη
σημαντικότητά του όπου και όταν χρησιμοποιείται. Το Ρέκβιεμ εξάλλου ως νεκρώσιμη ακολουθία της Ρωμαιοκαθολικής
Εκκλησίας αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της δογματικής της Θεολογίας ενώνοντας τη
ζωή με τον θάνατο, προσδοκώντας πάντοτε την Ανάσταση.
στον όρο Ρέκβιεμ και το τι σημαίνει
ουσιαστικά αυτός, αναφερόμενος στη χρήση του, στην προέλευσή του αλλά και τη
σημαντικότητά του όπου και όταν χρησιμοποιείται. Το Ρέκβιεμ εξάλλου ως νεκρώσιμη ακολουθία της Ρωμαιοκαθολικής
Εκκλησίας αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της δογματικής της Θεολογίας ενώνοντας τη
ζωή με τον θάνατο, προσδοκώντας πάντοτε την Ανάσταση.
Σε αυτήν την έκθεση ενώνονται ουσιαστικά οι
Τέχνες, αφού το Ρέκβιεμ είναι τελικά
κάτι παραπάνω από ένα μουσικό εκκλησιαστικό είδος, το οποίο δίνει το
έναυσμα στους εικαστικούς να αποδώσουν
μέσω των δικών τους καλλιτεχνικών δυνατοτήτων ζωγραφίζοντας, φωτογραφίζοντας ή
λαξεύοντας πάνω σε υλικά – δημιουργώντας σε κάθε περίπτωση – ένα μοναδικό έργο,
το οποίο θ’ αποτελεί τον σύνδεσμο μεταξύ του ήχου, της μελωδίας και της
σύνθεσης με το χρώμα, τη θέση, το μέγεθος, το φως και το σκοτάδι.
Τέχνες, αφού το Ρέκβιεμ είναι τελικά
κάτι παραπάνω από ένα μουσικό εκκλησιαστικό είδος, το οποίο δίνει το
έναυσμα στους εικαστικούς να αποδώσουν
μέσω των δικών τους καλλιτεχνικών δυνατοτήτων ζωγραφίζοντας, φωτογραφίζοντας ή
λαξεύοντας πάνω σε υλικά – δημιουργώντας σε κάθε περίπτωση – ένα μοναδικό έργο,
το οποίο θ’ αποτελεί τον σύνδεσμο μεταξύ του ήχου, της μελωδίας και της
σύνθεσης με το χρώμα, τη θέση, το μέγεθος, το φως και το σκοτάδι.
Το ζητούμενο τελικά για τον επιμελητή αλλά και
για τους συμμετέχοντες εικαστικούς στην έκθεση αυτή είναι, να προτρέψουν όλους
να γίνουν κοινωνοί της ζωής και όχι απλοί θεατές, κερδίζοντας τα στοιχήματα που
θα μπουν κατά τη διάρκεια του μακρινού μα πανέμορφού ταξιδιού, μέσω δύσβατων
οδών και σκληρών τις περισσότερες φορές συνθηκών, αφού, είναι κοινώς παραδεκτό
πως κανείς δεν κέρδισε ποτέ οτιδήποτε δίχως να παλέψει και να πονέσει γι’ αυτό.
για τους συμμετέχοντες εικαστικούς στην έκθεση αυτή είναι, να προτρέψουν όλους
να γίνουν κοινωνοί της ζωής και όχι απλοί θεατές, κερδίζοντας τα στοιχήματα που
θα μπουν κατά τη διάρκεια του μακρινού μα πανέμορφού ταξιδιού, μέσω δύσβατων
οδών και σκληρών τις περισσότερες φορές συνθηκών, αφού, είναι κοινώς παραδεκτό
πως κανείς δεν κέρδισε ποτέ οτιδήποτε δίχως να παλέψει και να πονέσει γι’ αυτό.
Συμμετέχοντες καλλιτέχνες:
Γκάγκικ
Αλτουνιάν
Αλτουνιάν
Θράφια
Τζουλιάνο
Καγκλής
Καγκλής
Άρτεμις
Κατσαμπάνη – Ότα
Κατσαμπάνη – Ότα
Χαράλαμπος
Κατσατσίδης
Κατσατσίδης
Δήμητρα
Λαζαρίδου
Λαζαρίδου
Γιώργος
Λαζόγκας
Λαζόγκας
Κυριάκος
Μορταράκος
Μορταράκος
Άννα
Μαρία Παπαδημητρίου
Μαρία Παπαδημητρίου
Ηρακλής
Παρχαρίδης
Παρχαρίδης
Τάκης
Πουλόπουλος
Πουλόπουλος
Σάββας
Πουρσανίδης
Πουρσανίδης
Γιάννης
Φωκάς
Φωκάς
Χρυσόστομος
Επιμέλεια έκθεσης : Μάνος Στεφανίδης
Για
περισσότερες πληροφορίες: Αίθουσα Τέχνης «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ – δεξαμενή» , Ξανθίππου 11, πλατ.Δεξαμενής, τηλ. 210 7294342, 3,
www.astrolavos.gr , Fb: Astrolavos art galleries.
περισσότερες πληροφορίες: Αίθουσα Τέχνης «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ – δεξαμενή» , Ξανθίππου 11, πλατ.Δεξαμενής, τηλ. 210 7294342, 3,
www.astrolavos.gr , Fb: Astrolavos art galleries.
Χαράλαμπος Κατσατσίδης – Κωνσταντίνος Τόλης |
Κείμενο/Επιμέλεια/Βίντεο/Φωτογραφίες: Ζώης Σπ. Κουτρούλης για το www.itsonlyarts.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«8 Διαστάσεις». Ομαδική έκθεση σύγχρονης κεραμικής στο T.A.F. / the art foundation.
Αλέξανδρος Σπαθούλας «Everywhere at the same time». Ατομική έκθεση ζωγραφικής.
K. ή ο συλλογικός τρόμος του ατομικού. Ομαδική έκθεση από τη συλλογή Σωτήρη Φέλιου.
Χαμπής: Η χαρακτική υφή της μνημονικής εμπειρίας από το κέντρο χαρακτικής Αθηνών - Pandolfini & Σιατ...
«Μετατοπίσεις». Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής του Παναγιώτη Σιάγκρη στην Sianti Gallery
Το T.A.F./ the art foundation παρουσιάζει την έκθεση με τίτλο ‘’What We Carry Through the Night’’